Deze Giulia afgelopen zaterdag (ik zat incognito in een DS3 onderweg naar Den Bosch voor een vrijgezellenfeest).
Ciao Olaf
Met mijn interieur bedoel je hopelijk die van één van de Alfa's??Ik wil meer is jou interieur onder handen gaan nemen ... daar mag denk ik ook wel is wat aan gebeuren
Ja van je Alfa's ... niet van die wannabee I-store waar jij in woontMet mijn interieur bedoel je hopelijk die van één van de Alfa's??Ik wil meer is jou interieur onder handen gaan nemen ... daar mag denk ik ook wel is wat aan gebeuren
Anders: not while I have my strenght, you won't!!
Steeds meer oldtimers staan in de Cronje. Goedkoper kun je geen garage huren. Mijn rally Bertone staat er ook. Onder een doek. Wat is er trouwens mis met eendjes?Ja, da's een aanrader, die Cronje garage. Het is de goedkoopste in Haarlem voor abonnementjes. Wel ff lopen richting het centrum, maar er staan een paar leuke auto's. Die Giulia heb ik trouwens nog niet gespot daar...Vorige week donderdag nokte helaas mijn telefoon ermee. Dus op naar H'lem om een nieuwe op te halen en voor de gelegenheid de Suus van vaders mee. Geparkeerd in de Cronje parkeergarage en wat blijkt.... VOL met mooi spul. Een vlootje DS'en (nee niet de spelcomputer), een Eend (nou ja... daar zeg ik maar niets over). Een paar MB SL'en, een maserati onder doek en deze bella ....
plaatje
plaatje
Mochten er dus mensen binnenkort gaan winkelen in Haarlem, Cronje garage is ook een leuke attractie . Op de terugweg trouwens een olijfgroene berlina gespot.
De olijfgroene Berlina is in die omgeving vaker te spotten: hij staat bij de appie daar om de hoek. Vaak ook met aanhangertje.
Ja die heb ik wel gezien denk ik ... ik durfte namelijk niet onder het doek te kijken (zou oook niet willen dat ze dat bij mijn wagen zouden doen). Ik heb een dag in een eendje gereden.. en ik heb er btje een trauma aan overgehoudenSteeds meer oldtimers staan in de Cronje. Goedkoper kun je geen garage huren. Mijn rally Bertone staat er ook. Onder een doek. Wat is er trouwens mis met eendjes?Ja, da's een aanrader, die Cronje garage. Het is de goedkoopste in Haarlem voor abonnementjes. Wel ff lopen richting het centrum, maar er staan een paar leuke auto's. Die Giulia heb ik trouwens nog niet gespot daar...Vorige week donderdag nokte helaas mijn telefoon ermee. Dus op naar H'lem om een nieuwe op te halen en voor de gelegenheid de Suus van vaders mee. Geparkeerd in de Cronje parkeergarage en wat blijkt.... VOL met mooi spul. Een vlootje DS'en (nee niet de spelcomputer), een Eend (nou ja... daar zeg ik maar niets over). Een paar MB SL'en, een maserati onder doek en deze bella ....
plaatje
plaatje
Mochten er dus mensen binnenkort gaan winkelen in Haarlem, Cronje garage is ook een leuke attractie . Op de terugweg trouwens een olijfgroene berlina gespot.
De olijfgroene Berlina is in die omgeving vaker te spotten: hij staat bij de appie daar om de hoek. Vaak ook met aanhangertje.
En wat denk je, ik kom dat ding tegen op de Autovisie-foto's van Italia a Zandvoort van eergisteren.Geen Alfa maar wel zeer bijzonder voor mij. donderdagavond een blauwe Rayton Fissore Magnum langs de Leidsevaart in Haarlem ter hoogte van het ECL. Zag er op het oog tiptop uit.