Aangename race!
Schumacher eruit, Vettel en Alonso naast het podium... Hoe mooi kan het leven zijn?
Zaag die een F1-race van na 1970 aangenaam vindt... waar gaat het toch heen in deze wereldAangename race!
Schumacher eruit, Vettel en Alonso naast het podium... Hoe mooi kan het leven zijn?
het was idd een gok die helaas net verkeerd uitpakte, als hij op zijn eerste banden 5 ronden langer was doorgegaan had ie hem gewonnenInderdaad, hij lijkt (eindelijk) weer op de goede weg te zijn.Zijn DRS wilde niet meer zicht, zelfs niet met 4 paar spierballen vd monteurs.
Jammer van Massa's foutje, maar goed om te zien dat hij in elk geval weer met meer vertrouwen in de auto lijkt te zitten de laatste 2 races.
Erg jammer ook van de tactische blunder van Ferrari om Alonso niet meer van vers rubber te voorzien.
Hoho... ik ga ZEKER mee t/m het Villeneuve tijdperk.... heel misschien zelfs wel t/m Senna....Zaag die een F1-race van na 1970 aangenaam vindt... waar gaat het toch heen in deze wereldAangename race!
IrvineAlesi niet vergeten hè
Sorry, ik begrijp niet wat je in Bruno Senna zietHoho... ik ga ZEKER mee t/m het Villeneuve tijdperk.... heel misschien zelfs wel t/m Senna....Zaag die een F1-race van na 1970 aangenaam vindt... waar gaat het toch heen in deze wereldAangename race!
ik wel... hij heeft een leuke moeder!Sorry, ik begrijp niet wat je in Bruno Senna zietHoho... ik ga ZEKER mee t/m het Villeneuve tijdperk.... heel misschien zelfs wel t/m Senna....Zaag die een F1-race van na 1970 aangenaam vindt... waar gaat het toch heen in deze wereld