foto's!!! ga je nieuwe stof gebruiken neem ik aan?? tip: koop stof met schuim of dun laagje vilt,en een beetje stretch!!alle schuim plak zooi van de hemel verwijderd en nu gaan we de bekleding er weer op plakken zodat weldra de hemel weer in de 75 geplaatst kan worden is wel een beetje blikkerig nu vanbinnen
nee ga voor de oude origineele stof het zit er weer op niet 100 punten strak maar voor de 75 best genoeg als het voor de 90 was had ik het er weer af getrokken nu de plafonaire er weer in en dan monterenfoto's!!! ga je nieuwe stof gebruiken neem ik aan?? tip: koop stof met schuim of dun laagje vilt,en een beetje stretch!!alle schuim plak zooi van de hemel verwijderd en nu gaan we de bekleding er weer op plakken zodat weldra de hemel weer in de 75 geplaatst kan worden is wel een beetje blikkerig nu vanbinnen
moet die van mij een beetje herstellen. vorig jaar helemaal opnieuw bekleed met zwarte stof. rechts achter laat nu een klein plekje los. toch maar de bison gel gebruiken op die plek in plaats van de spuitbus van bison.
Op een?GT ingeruild
Geen Alfa, ronduit een belediging wat de "officiele dealer" terug geeft.Op een?GT ingeruild