Giallo lord QV
Full Member
Full Member

RE: Hobby's !!

do apr 13, 2006 11:51

toevallig rob :wink:

Afbeelding
niks is wat het lijkt

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Hobby's !!

do apr 13, 2006 12:14

Nu begint er een plannetje te borrelen...

Camping, Belgie, alle trappisten(biertjes) in de bar aanwezig, Belgische biertjes van de tap, grote BBQ's.... En veel Alfisten en hun Alfa's!

Je moet alleen een rit naar de Ardennen maken om bij mij terecht te kunnen, kamperen of in een huisje.

Idee?
Zeer leuk idee zelfs . Er is echter maar één volledig weekend ( zater-en zondag ) dat wij vrij zijn per jaar en dat is : 29 en 30 juli . Is het dan niet verschrikkelijk druk voor jou ?

Leuk zou ook zijn verschillende Alfa treintjes vanuit de diverse Scarbprovincies :wink:

Kristal

Robert 75 V6

do apr 13, 2006 13:58

Indien er een datum is dat mijn moppie en ik vrij kunnen nemen willen we er zeker wel bij zijn, we hebben vorig jaar een trappistentocht proberen te doen waar dus niets van gekomen is maar staat nog steeds op stapel

AlfaNewB

do apr 13, 2006 16:26

ik bezit oa een eigenhandig gemodificeerde draaitafel van AR (wat in dit geval niet staat voor onze liefjes)

polletje wie weet het ??
Eeh, Acoustic Research is het eerste wat me te binnen schiet?

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

do apr 13, 2006 17:04

Eeh, Acoustic Research is het eerste wat me te binnen schiet?

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

grt rogeralfa
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 13, 2006 17:28

Vanuit Eindhoven ben ik natuurlijk zo in de Ardennen!

Zorgt Yuri voor de muziek?? :twisted:
Ik kom ook wel, maar dat laatste moesten we maar niet doen :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

SPIDERVELOCE1750

do apr 13, 2006 17:38

Dan hebben we alvast al iemand om de troepen bij mekaar te brullen ... 8-[ :wink:

Kristal

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do apr 13, 2006 19:13

Het wordt dus enigszins serieus!
@ Kristal, de periode dat jullie tijd hebben is voor mij topdrukte, dan tel ik mijn slaap in minuten en niet mer in uren, en in die periode zijn wij hier helemaal volgeboekt.... Jullie zijn zeker welkom maar ik zal zelf nagenoeg gen tijd hebben...

Het lijkt mij leuk om iets in het najaar te organiseren, ik zal eens een plannetje gaan maken, misschien is het leuk om het officieel in SCARB verband te gaan doen. Ik heb hier een aantal zeer mooie 'puzzel' ritten op papier staan, de omgeving heeft genoeg te bieden! Een combi bourgondisch, Alfa en ontspanning , dat wil niemand afwijzen! Een soort van SCARB kampeerweekend (de concullega's zitten over een paar wekwn bij mijn collega).
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Marian
Member
Member

do apr 13, 2006 19:35

@Matra Sports: Melissa Auf Der Maur heeft inderdaad een goede plaat gemaakt!
Enne, Yuri die voor de achtergrond-'muzak' zorgt, ehm, is dat wel een goed plan? :-k :lol:
Oh, ja, en ook al drink ik geen bier en heb ik geen Alfa, zo'n gezellige BBQ is altijd leuk natuurlijk! (Is het dan ook geen probleem als ik mijn vegetarische burgertjes meeneem? :lol: 8-[ :whistle: )

SPIDERVELOCE1750

do apr 13, 2006 20:40

Het wordt dus enigszins serieus!
@ Kristal, de periode dat jullie tijd hebben is voor mij topdrukte, dan tel ik mijn slaap in minuten en niet mer in uren, en in die periode zijn wij hier helemaal volgeboekt.... Jullie zijn zeker welkom maar ik zal zelf nagenoeg gen tijd hebben...

Het lijkt mij leuk om iets in het najaar te organiseren, ik zal eens een plannetje gaan maken, misschien is het leuk om het officieel in SCARB verband te gaan doen. Ik heb hier een aantal zeer mooie 'puzzel' ritten op papier staan, de omgeving heeft genoeg te bieden! Een combi bourgondisch, Alfa en ontspanning , dat wil niemand afwijzen! Een soort van SCARB kampeerweekend (de concullega's zitten over een paar wekwn bij mijn collega).
16 en 17 september misschien ? :lol:

Bekijk het maar even Serge ... wij vertrouwen op Uw goeden smaak :wink:

Kristal

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 13, 2006 22:13

:thumbs: :!:

@Sege: Top plan, najaar :arrow: prima!

@Kristal: 16 en 17 september zal het vast druk worden met Alfisten, maar niet in de Ardennen! (spettacolo :wink: )

Oh ja, hobby's:
1 Alfa, Alfa, Alfa
2 Historische races, oldtimers, etc.
3 camperen in combinatie met 1 en 2
4 Ook een beetje muziek, maar wat minder dan 'vroeger' (wordt ik nu oud?) en Geen rockmuziek. :wink:
5 Een beetje modelalfa's en treintjes (die laatste vroeger meer dan nu, eigenlijk 10 jaar niets mee gedaan)
6 ...............................voor het geval ik wat vergeet
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 13, 2006 22:41

Enne, Yuri die voor de achtergrond-'muzak' zorgt, ehm, is dat wel een goed plan? :-k :lol:
Nope, da's een slecht, slecht plan. Daarnet bij de repetietie hebben we eindelijk weer eens wat nieuwe nummers ruw opgenomen, en we dachten (zoals altijd tijdens het spelen) dat deze nummers een beetje 'gladjes' waren. Bij terugluisteren merk je dan weer dat het eigenlijk nog steeds best wel een berg herrie is. En dat bijvoorbeeld zevenkwartsmaten erg gaaf zijn, maar dat het juist daardoor nog meer als willekeurige herrie klinkt...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

matramurena
Full Member
Full Member

vr apr 14, 2006 00:04

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk mijn vrouw en al onze huisdieren!
1983 Alfa Murena 3.0 V6 12v
2008 Lancia Phedra 2.0

alfaRob33

vr apr 14, 2006 00:22

toevallig rob :wink:

Afbeelding
:shock: :thumbs:

Zeker Grappig....

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr apr 14, 2006 12:41

-Aan het Engelse blik prutsen, schroeven draaien etc. (ik zit nog in de ontkenningsfase dat ik een pakhuis werk heb aangeschaft)
-Sigaretten roken.
-Freewheelen.
-TV kijken.
-Kunstgeschiedenis
-...ik mag graag een wandelingtje maken over de pitstraat en zet een vaag gezicht op tussen brommende,brullende,dreunende Can Am's/
Lola's/BRM's/Tyrrell's/Alfa's etc. Machtig, het opstarten van de apparaten met uitlaatpijpen als slangen, de exposieve adem en de geur van olie en benzine.

Terug naar “Het Forum Café”