toevallig rob
Zeer leuk idee zelfs . Er is echter maar één volledig weekend ( zater-en zondag ) dat wij vrij zijn per jaar en dat is : 29 en 30 juli . Is het dan niet verschrikkelijk druk voor jou ?Nu begint er een plannetje te borrelen...
Camping, Belgie, alle trappisten(biertjes) in de bar aanwezig, Belgische biertjes van de tap, grote BBQ's.... En veel Alfisten en hun Alfa's!
Je moet alleen een rit naar de Ardennen maken om bij mij terecht te kunnen, kamperen of in een huisje.
Idee?
Eeh, Acoustic Research is het eerste wat me te binnen schiet?ik bezit oa een eigenhandig gemodificeerde draaitafel van AR (wat in dit geval niet staat voor onze liefjes)
polletje wie weet het ??
Eeh, Acoustic Research is het eerste wat me te binnen schiet?
Ik kom ook wel, maar dat laatste moesten we maar niet doenVanuit Eindhoven ben ik natuurlijk zo in de Ardennen!
Zorgt Yuri voor de muziek??
Dan hebben we alvast al iemand om de troepen bij mekaar te brullen ...Ik kom ook wel, maar dat laatste moesten we maar niet doenVanuit Eindhoven ben ik natuurlijk zo in de Ardennen!
16 en 17 september misschien ?Het wordt dus enigszins serieus!
@ Kristal, de periode dat jullie tijd hebben is voor mij topdrukte, dan tel ik mijn slaap in minuten en niet mer in uren, en in die periode zijn wij hier helemaal volgeboekt.... Jullie zijn zeker welkom maar ik zal zelf nagenoeg gen tijd hebben...
Het lijkt mij leuk om iets in het najaar te organiseren, ik zal eens een plannetje gaan maken, misschien is het leuk om het officieel in SCARB verband te gaan doen. Ik heb hier een aantal zeer mooie 'puzzel' ritten op papier staan, de omgeving heeft genoeg te bieden! Een combi bourgondisch, Alfa en ontspanning , dat wil niemand afwijzen! Een soort van SCARB kampeerweekend (de concullega's zitten over een paar wekwn bij mijn collega).
Ik kom ook wel, maar dat laatste moesten we maar niet doenVanuit Eindhoven ben ik natuurlijk zo in de Ardennen!
Nope, da's een slecht, slecht plan. Daarnet bij de repetietie hebben we eindelijk weer eens wat nieuwe nummers ruw opgenomen, en we dachten (zoals altijd tijdens het spelen) dat deze nummers een beetje 'gladjes' waren. Bij terugluisteren merk je dan weer dat het eigenlijk nog steeds best wel een berg herrie is. En dat bijvoorbeeld zevenkwartsmaten erg gaaf zijn, maar dat het juist daardoor nog meer als willekeurige herrie klinkt...Enne, Yuri die voor de achtergrond-'muzak' zorgt, ehm, is dat wel een goed plan?
toevallig rob