Rens 1.7QV
Guru
Guru

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma jun 20, 2005 13:45

Maar bij die pitstsop remde barrichello ook wel erg laag. Ik meende dat zijn achterwielen ook blokkeerde en dat die oa daardoor ook rechtdoor moest. Zoiets had ik ook begrepen uit dat suf nagepraat in die studio.

Maar ik denk dat dat ik wel heeeel hard had moeten lachen als de twee ferrari's elkaar de wedstrijd uitgereden hadden.

rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

matra sports
Guru
Guru

ma jun 20, 2005 18:51

Mensch wie hat er da die Kurve gemacht :jumping:

Er komt een nieuwe bandenregel heb ik gehoord. Linksvoor de Michelin, Rechtsvoor de Bridgestone, achterop links een Toyo en rechts een Yokohama. De volgorde moet gedurende de rzace zo blijven. Er moet verplicht 3 keer gestopt worden incl. bandenwissel. Wordt het een stuk spannender :biggrin:

matra sports
Guru
Guru

ma jun 20, 2005 18:52

En men moet achteruit de pits in rijden !

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma jun 20, 2005 19:17

[Wat een ontzettende l.l die vent :evil:
Het had niet veel gescheeld of ze hadden er beide uitgelegen.
Tuurlijk mot je racen voor elk punt maar was niet nodig geweest.
Ik had ook stellig de indruk dat Schumi en Barrichello op het podium elkaar amper konden verdragen. Rubens was zichtbaar not amused met die aktie , maar was wel zo netjes om dat niet te laten merken tijdens het interview na de race.

jolinos

ma jun 20, 2005 20:03

hij had het beter wel in interview na race kunnen zeggen want nu baalt ie en straks roept ie weer dingen tegen de pers.
Hij moet laten zien dat ie klote heeft en dat heeft ie niet.

Daarom zal Schumacher altijd boven hem blijven staan het is een ei die braziliaan

Andretti Molletti

ma jun 20, 2005 20:19

En dat heb ik allemaal weer gemist... :(

Wanneer is er een samenvatting??? :lol:

Jolinos, je hebt gelijk hoor... maak van je hart geen moordkuil... maar ik denk ook dat Barrichello geld krijgt om TWEEDE man te zijn... en dus moet i zichzelf opzij zetten voor Schumi... dat wist i jaren terug al toen i tekende dus niet mekkeren maar opstappen als je het niet aankan?? Het blijft een Teamsport waarin Ferarri boven de rijders staat!

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 20, 2005 22:10

Barrichello remde duidelijk te laat en moest daarom rechtdoor, je ziet in de herhaling duidelijk dat ie niet eens in stuurt maar gewoon recht door schiet.
Bovendien vind ik het geweldig van Schumi want dat is racen! Fuck it...gaan met die ferrari..... :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

matra sports
Guru
Guru

ma jun 20, 2005 23:09

Maar Drè , wij hebben weer gemist wat jij hebt gedaan !!
Effe serieus : ik vind het een aanfluiting voor de F1, maar kan Schumi geen ongelijk geven. Ook al ben ik Renault liefhebber ( en Team Pescarolo in de LE MANS .. 8) ..)
Het wordt in ieder geval retespannend in Frankrijk, wellicht de track nog wat aanpassen zodat de Bridgestones moeten afhaken... :wink:
En toch denk ik dat er een klein beetje hoop mag zijn dat het nog wat wordt met de F1, mede door dit voorval. Tja, en je moet nou eenmaal niet alles naar Amerika willen brengen :wink: Ook al rinkelt de kassa.

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

di jun 21, 2005 01:27

En dat heb ik allemaal weer gemist... :(

Wanneer is er een samenvatting??? :lol:

Jolinos, je hebt gelijk hoor... maak van je hart geen moordkuil... maar ik denk ook dat Barrichello geld krijgt om TWEEDE man te zijn... en dus moet i zichzelf opzij zetten voor Schumi... dat wist i jaren terug al toen i tekende dus niet mekkeren maar opstappen als je het niet aankan?? Het blijft een Teamsport waarin Ferarri boven de rijders staat!
Ook ik heb 't gemist, ik mocht werken. Wel vanaf 24.00 uur elke zender af-gezapt, maar nee, geen herhaling, sh*t. :evil:
Als het s'nachts live is, word 't 2 X hehaald, maar zodra 't Primetime is word er niks komma nul herhaald.... :cry:
Zelfs geen sammenvatting :(

montsmalfa
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

di jun 21, 2005 22:20

Volgende keer even kijken op de vrienden uit België. Canvas zendt altijd een heeeele ruime samenvatting uit!
Maar van deze race hoefden ze maar 3 minuten uit te zenden, denk ik... :? :? :? :? :?
-------------------------
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue
156 1.9 JTD SW Cosmoblue 2000

heden:
Alfa Romeo 156 SW azzurro nuvola 2001
Giulia Nuova Super 1300L Prugna 1976

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jun 22, 2005 12:27

Ontzettend jammer dat de Pescarolo als tweede werd afgevlagd.Zo'n stunt zal Pecarolo waarschijnlijk de komende jaren niet meer uit kunnen halen. Leuk dat een Pescarolo
het de Audi's nog moeilijk kan maken en deed mij terugdenken aan optreden van de
MG Lola's van een paar jaar geleden.

Prachtig gevecht in de GT klasse met de schitterende Aston Martin en de dikke Corvette.
Wat klinkt de Corvette lekker vet! Sounds like a thunderstorm!

Erg fraai was deelname van een Alfa Romeo 6c3000 in de Legend race en het prachtige
stuurwerk (vierwieldrifts) van Herbert op Jaguar D-Type. Le mans blijft een zeer mooi evenement.

matra sports
Guru
Guru

wo jun 22, 2005 12:56

Pescarolo = Matra =D> 8)

kroehlur

wo jun 22, 2005 15:08

Maar Tom Kristensen is nu natuurlijk de grootste Le Mans coureur aller tijden....

....en deens is ie owk nog 8)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jun 22, 2005 16:08

Kristensen is een sympatiek mens en een groot rijder maar het zijn andere tijden en mag men niet met elkaar vergelijken. De 4 overwinningen van Pescarolo zijn onder compleet andere omstandigheden behaald.

Een coureur die van start gaat met een Porsche 917 of een Audi R8??
De blinde bocht Maison Blanche volnemen of een chicane??

Buitengewoon knappe prestatie van Kristensen. Dat moet wel gezegd worden.

Terug naar “Het Forum Café”