Dacht al komt me bekend voorDie Citroen dealer in Ommen, daar ben ikin de zomervakantie nog geweest met onze familiebak voor nieuwe remmen. Ze belden 2 weken later nog om te vragen of alles naar wens was verlopen, netjes hoor.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dacht al komt me bekend voorDie Citroen dealer in Ommen, daar ben ikin de zomervakantie nog geweest met onze familiebak voor nieuwe remmen. Ze belden 2 weken later nog om te vragen of alles naar wens was verlopen, netjes hoor.
Best duur dacht ik, als je bedenkt met welk salaris de papa's vroeger thuis kwamen (en aan de mama's moesten afgeven!)Heel gaaf die ouwe foto's.
49,5 de liter(eerste foto) dat zal ergens tussen '65 en '70 zijn geweest.
Gr. Wim.
Heee... die kwam ik ook al tegen... een Nederlander... reed toen bij Schiphol... volgens mij een ouder echtpaar erin...Tijijdje terug heb ik nog een Ami M35 gezien, een zeldzaamheid tegenwoordig.
Van deze tankaktie zijn volgens mij meer foto's (ook uit een andere hoek) is idd een echte topper.Misschien wel de beroemdste "Alfa Tankfoto" ooit?
Bron: Alleggerita, Tony Adriaensens (maar volgens mij stammend uit het Centro Documentazione)