En die was echt geweldig!
En die was echt geweldig!
Leuk he Dre , zo'n beetje leeftijdsverschilMijn favoriete speelgoed is van de 70-tiger jaren...
'73 om precies te zijn
Had je geen Turbo Cartridge dan? Lekker een factor 10 sneller laden. Ik moet m'n C64 eens nakijken want hij doet het geloof ik niet meer.De Commodore 64... Hoewel we 'm pas anno 89 kregen. Heerlijk ding om mee te werken. Je stopt een cassetteband in de speler en na 15 minuten (geklokt) kan je nog 'Lost Ninja' spelen. Ik ben nog steeds bezig met alle ouwe spellen te verzamelen.
Heb ik wel opzich. Maar ten eerste kick ik juist van de manier waarop alles nog op z'n dooie gemak draait. Ik heb de machine ook alleen met de allereerste onderdelen in elkaar gezet. Geen latere hulpmiddellen want voor snelheid heb ik andere computers. Dit is een oldskool ding.Had je geen Turbo Cartridge dan? Lekker een factor 10 sneller laden. Ik moet m'n C64 eens nakijken want hij doet het geloof ik niet meer.
ik heb nog een werkende ! maar geen software meerHad je geen Turbo Cartridge dan? Lekker een factor 10 sneller laden. Ik moet m'n C64 eens nakijken want hij doet het geloof ik niet meer.De Commodore 64... Hoewel we 'm pas anno 89 kregen. Heerlijk ding om mee te werken. Je stopt een cassetteband in de speler en na 15 minuten (geklokt) kan je nog 'Lost Ninja' spelen. Ik ben nog steeds bezig met alle ouwe spellen te verzamelen.
Heb ik ook nog. Welke spellen zoek je?ik heb nog een werkende ! maar geen software meerHad je geen Turbo Cartridge dan? Lekker een factor 10 sneller laden. Ik moet m'n C64 eens nakijken want hij doet het geloof ik niet meer.De Commodore 64... Hoewel we 'm pas anno 89 kregen. Heerlijk ding om mee te werken. Je stopt een cassetteband in de speler en na 15 minuten (geklokt) kan je nog 'Lost Ninja' spelen. Ik ben nog steeds bezig met alle ouwe spellen te verzamelen.
Ik heb ook nog aan een ZX-81je lopen solderen Dre, dus dat valt reuze mee !Tjee ik word oud...
Ik had een Commodore Pet etc...
en natuurlijk een ZX81
Nah, doe mij toch maar lekker een 2 decennia nieuwere PS2 (met GT4 natuurlijk).Ik heb ook nog aan een ZX-81je lopen solderen Dre, dus dat valt reuze mee !Tjee ik word oud...
Ik had een Commodore Pet etc...
en natuurlijk een ZX81
Nee hij moest er langer voor sparenTjee Maarten, ben jij ook al zo oud !!!?????
Zelf vond ik 30-60 seconden laden al rustig genoeg, maar als jij daar 10 minuten voor nodig hebt, heb je een punt.Heb ik wel opzich. Maar ten eerste kick ik juist van de manier waarop alles nog op z'n dooie gemak draait. Ik heb de machine ook alleen met de allereerste onderdelen in elkaar gezet. Geen latere hulpmiddellen want voor snelheid heb ik andere computers. Dit is een oldskool ding.Had je geen Turbo Cartridge dan? Lekker een factor 10 sneller laden. Ik moet m'n C64 eens nakijken want hij doet het geloof ik niet meer.
Ten tweede heeft m'n cassette speler ruzie met elk stuk hardware wat ik naast de 64 zelf gebruik. Vooral de Turbo en Final cartidges.
Mocht ie niet werken heb ik nog eentje hier staan voor je. Met verpakking en al.
Daar kan ik nog steeds blij van worden en het is zelfs een deel van m'n werk geworden.@Floor; idd is het nu ik terugdenk pathetisch waar ik blij van werd; dat je een LEDje kon laten knipperen (let wel; met zelf gebouwde I/O kaart !)