KLIK VOOR DOCJES
Hier een hoop meer mensen met een mening, vermoed nu al een hoop gezelligheid...
Super schema's , ga ik zeker opslagen bij mijn dok's
Een van de members daar (giulia2000ts dacht ik?) bouwt op verzoek wel een compleet nieuwe voor je, weet niet of je dat bedoelt? Was hier vroeger ook actief volgens mij maar weet niet of je hem desgewenst via dit forum kunt bereiken, suc6.Ik meen mij te herinneren dat er ook een topic was over het vernieuwen van de kabelboom.
Weet iemand nog hoe dit zat?
Bedankt Frank,Een van de members daar (giulia2000ts dacht ik?) bouwt op verzoek wel een compleet nieuwe voor je, weet niet of je dat bedoelt? Was hier vroeger ook actief volgens mij maar weet niet of je hem desgewenst via dit forum kunt bereiken, suc6.Ik meen mij te herinneren dat er ook een topic was over het vernieuwen van de kabelboom.
Grtz,fRank
Die mensch bedoel ik inderdaad, had voor de kabelbomelarij als ik t goed heb een 'sticky' in het te koop gedeelte?Bedankt Frank,Een van de members daar (giulia2000ts dacht ik?) bouwt op verzoek wel een compleet nieuwe voor je, weet niet of je dat bedoelt? Was hier vroeger ook actief volgens mij maar weet niet of je hem desgewenst via dit forum kunt bereiken, suc6.Ik meen mij te herinneren dat er ook een topic was over het vernieuwen van de kabelboom.
Grtz,fRank
dat was het ja!
Kan niet wachten tot het forum weer in de lucht is, er staat een schat aan informatie in.
Jammer dat er niet ergens een schaduw read-only versie draait.
Groeten Floris
zie ook deze link:
http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic ... a856ae991a
'82 is al een Airodinamica (3) Komt niet helemaal overeen.Super schema's , ga ik zeker opslagen bij mijn dok's
Heb wel een vraagje het schema van spider 2 (bj78) is dat het zelfde als een 82 model ?
Ben ook nog op zoek naar zo een duidelijk schema op pdf van 1ste serie bertone met vlakke d-bord
Billy
Goedemorgen! Bij vragen effe pb-en.Bedankt Frank,Een van de members daar (giulia2000ts dacht ik?) bouwt op verzoek wel een compleet nieuwe voor je, weet niet of je dat bedoelt? Was hier vroeger ook actief volgens mij maar weet niet of je hem desgewenst via dit forum kunt bereiken, suc6.Ik meen mij te herinneren dat er ook een topic was over het vernieuwen van de kabelboom.
Grtz,fRank
dat was het ja!
Kan niet wachten tot het forum weer in de lucht is, er staat een schat aan informatie in.
Jammer dat er niet ergens een schaduw read-only versie draait.
Groeten Floris
zie ook deze link:
http://www.alfaspeed.nl/forum/viewtopic ... a856ae991a
Weet ik niet, zo goed ken ik de types niet. De type 3 heeft vanaf 87 ofzo andere klokken en andere zekeringenbox. Klokkenwinkel is dan net als type 4 met elektronische puls voor de teller en een hoop meer relais bij de zekeringen. Je ziet het aan niet 2 tieten als tellers maar 1 grote box. Voor dit type 3 heb ik een compleet geprint maniak liggen voor de liefhebber. Weet niet in mijn hoofd of er een schema bij zit. Schema van mijn bertone ken ik ondertussen bijna uit mijn hoofd, zal niet veel anders zijn dan type 2 lijkt me. Wellicht een 2 standen schakelaar voor het e.e.a.Mijn spider is nog geen 3 is een uitloop model met chroome bumpers(zie mijn projekt op dit forum http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=64541 )
Maar als ik het schema goed bekijk lijkt het van een americaans model kan dat ?
Komt hij nu mee.. Ik heb de auto die bij dat werkje hoort!Voor dit type 3 heb ik een compleet geprint maniak liggen voor de liefhebber. Weet niet in mijn hoofd of er een schema bij zit. Schema van mijn bertone ken ik ondertussen bijna uit mijn hoofd, zal niet veel anders zijn dan type 2 lijkt me. Wellicht een 2 standen schakelaar voor het e.e.a.