![Afbeelding](http://i44.tinypic.com/6gz9dw.jpg)
Maar die is helaas biefstuk geworden.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Suus
Ach troostje, zo heb je anderen ook kunnen laten genieten van haar.
Ik vond het haar in elk geval smakelijk
Nadat ik en mn vriendin zijn gaan samenwonen waren we huisdierloos op wat vissen na.
Vandaag hebben een klein katertje opgehaald.
De rode op de foto is het.
Hij heet kanjer,is 8 weken oud,en een kruising tussen een noorse boskat en een gewone huiskat.
Sinds hij hier binnen is banjert ie rond alsof de tent van hem is,en hij super aanhankelijk.
Nee hoor onze nieuwe kleine is niet nieuwsgierig hoor![]()
Deze demper is trouwens grondig nagekeken door Guus. Toen ik de demper net had opgehaald, had ik m nog even in de kamer laten liggen. Toen ik de volgende morgen beneden kwam had dit katje ineens een zwart koppie. Naast dempers gaat hij graag in schooltassen liggen, kruipt rustig onder de dekens van bed (je schrikt je dood als die nagels 's morgens in je poten staan) en is ie een meester in ontsnappen
Dit zijn mijn twee haarballen...anderhalf jaar geleden uit het asiel gehaald als twee schuwe poesjes die door de dierenbescherming bij een "kattenvrouwtje" waren weggehaald samen met een stuk of 19 andere lotgenoten. Weinig gesocialized dus...
Pas na twee maanden durfden ze onder de bank en achter de gordijnen vandaan te komen, maar nu is er niks gezelliger dan bij 't baasje op de bank te liggen...hoewel aaien af en toe nog wel eng is, vinden ze 't toch ook wel erg lekker...
Maar.......................
We gaan binnenkort in Haarlem in een klein appartement samen wonen...en ik ben bang dat dat niet goed gaat komen. Ten eerste omdat de katten wel erg aan het buitenleven gewend zijn; muisjes jagen, andere katten ontmoeten en de buurt onveilig maken. Ze nu opsluiten op 60m2 zonder buiten (zelfs geen balkon) kan ik niet over mijn hart verkrijgen...en daarbij heeft mijn vriendin niks met katten en wordt nu al gek van kattenharen op haar kleding (waar niet, eigenlijk), en we wonen nog niet eens samen!
Ik ben dus op zoek naar een goed nieuw thuis voor ze. Ze zijn niet gewend aan andere huisdieren, en kinderen zijn wel heel erg druk en eng....maar als er iemand overweegt katjes in huis te nemen, denk alsjeblieft aan deze twee schatjes...