Klopt, dat was inderdaad de gedachte waarmee het topic is opgezet.Dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses. Na aanleiding van het lezen van de openingspost had ik de indruk dat het ging om 'fout gepimpte' Alfa's.
oei dan heb ik het helemaal verkeerd opKlopt, dat was inderdaad de gedachte waarmee het topic is opgezet.Dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses. Na aanleiding van het lezen van de openingspost had ik de indruk dat het ging om 'fout gepimpte' Alfa's.
Geen zorgen...die foto's staan goed op hun plek in dit topic, imho.oei dan heb ik het helemaal verkeerd opKlopt, dat was inderdaad de gedachte waarmee het topic is opgezet.Dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses. Na aanleiding van het lezen van de openingspost had ik de indruk dat het ging om 'fout gepimpte' Alfa's.
dan passen de foto's die ik hier heb gepost ook niet
plots voel ik me dan beledigd,omdat mijn alfa op pagina 4 staat
Een opzet is om er vanaf te kunnen wijkenoei dan heb ik het helemaal verkeerd opKlopt, dat was inderdaad de gedachte waarmee het topic is opgezet.Dan heb ik het verkeerd begrepen, mijn excuses. Na aanleiding van het lezen van de openingspost had ik de indruk dat het ging om 'fout gepimpte' Alfa's.
Dat vind ik ook Smaken verschillen!
Het moet hier niet allemaal kommer en kwel zijn, er kunnen er ook mooie projecten tussen zitten, zoals deze...
Deze geeft bijna 100% mijn goedkeuring!
Nee, niet eens een alfa. Bij mijn weten is dit als een VW Polo begonnen. Zie onder meer deze website voor een vergelijkbaar maar herkenbaarder mobiel. Let vooral op de daklijn en de zijspiegel.
help...
die velgen van de laatste 2 255's zijn wel DIK!
WTF
Was dat een 145
Een opzet is om er vanaf te kunnen wijkenoei dan heb ik het helemaal verkeerd opKlopt, dat was inderdaad de gedachte waarmee het topic is opgezet.
Je bent niet de eerste hoor
Die gele Spider, is dat de jouwe?
Het moet hier niet allemaal kommer en kwel zijn, er kunnen er ook mooie projecten tussen zitten, zoals deze...
WhizzMan, bedankt... Ik kreeg al plaatsvervangende schaamte. Hier wil niemand mee geassocieerd worden toch...Nee, niet eens een alfa. Bij mijn weten is dit als een VW Polo begonnen. Zie onder meer deze website voor een vergelijkbaar maar herkenbaarder mobiel. Let vooral op de daklijn en de zijspiegel.
Je hoeft je zeker niet beledigd voelen, jou Spider is een voorbeeld hoe het wel magEen opzet is om er vanaf te kunnen wijkenoei dan heb ik het helemaal verkeerd op
Je bent niet de eerste hoor
Die gele Spider, is dat de jouwe?
inderdaad ja
En dat bedoel ik maar...Je hoeft je zeker niet beledigd voelen, jou Spider is een voorbeeld hoe het wel mag
mijn tekst erbij was dan ook; Het moet hier niet allemaal kommer en kwel zijn, er kunnen er ook mooie projecten tussen zitten, zoals deze...