Zeker een top kleur voor een giulia! (op een scalino eveneens niet te versmaden overigens)Eigenlijk is het Grigio Komo...Hahahaha Komo Grigio?!
Blijft wel een waanzinnig kleur... staat ook schitterend op een Bertoontje... met gele koplampjes... en rood interieur... (en die heb ik dan laten lopen... GRMBL!)
Meer terra cotta/oranje...echte leer. Aluminium dashboard ipv hout, rubber matten, Nardi lederen stuur. Wat een gewedlig leuke Juul was dit. Van mijn 20 105 series wellicht de leukste (na mijn 1750 berlina....dat dan weer wel)[/quote][/quote][quote="frankalfa]
@Kyalami; deze giulia had toch een rood skai interieur meen ik? Prachtige combi iig met dat vuilniszakkengrijs...
Grtz,fRank
Duss daar komt de naam van die vuilniszakken vandaanEigenlijk is het Grigio Komo...Hahahaha Komo Grigio?!
Blijft wel een waanzinnig kleur... staat ook schitterend op een Bertoontje... met gele koplampjes... en rood interieur... (en die heb ik dan laten lopen... GRMBL!)
C'est moi!Krijg nou wat, een 33 in Zwolle! 't moet toch echt niet gekker worden...
Nero 602, imola, maar met 16v interieur, qv grille en houten stuur, type 2 skirts, azevjes..
Op de achterkant een 156register sticker
Geef toe... een vuilniszak is toch de ultieme manier om plastieken bumpers te recyclen?Duss daar komt de naam van die vuilniszakken vandaanEigenlijk is het Grigio Komo...Hahahaha Komo Grigio?!
Helaas hebben ze geen chromen gemaakt voor de 75 Jack ... hmmm hoe zou dat er eigenlijk uit zienGeef toe... een vuilniszak is toch de ultieme manier om plastieken bumpers te recyclen?Duss daar komt de naam van die vuilniszakken vandaanEigenlijk is het Grigio Komo...
Volgens mij heeft Tazio de bumpers van z'n toenmalige 90 wel eens in het aluminiumfolie gewikkeld om zijn betrokkenheid bij de niet-meer-bestaande Chroombumperrit duidelijk te maken...Helaas hebben ze geen chromen gemaakt voor de 75 Jack ... hmmm hoe zou dat er eigenlijk uit zienGeef toe... een vuilniszak is toch de ultieme manier om plastieken bumpers te recyclen?Duss daar komt de naam van die vuilniszakken vandaan