Hier staat idd ook een Mondeo voor de deur, veel ruimte, hoog trekgewicht (1800kg) is ook een voordeel, maar de volgende wordt een 159.In een Ford Mondeo kunnen er wel 3 op een rij, iig het model dat ze tussen 2000 en 2007 verkochten. Ik ken twee gezinnen met drie kinderen die allebei zo'n ding hebben namelijk.
Al is de oudste bij één van die twee gezinnen het er niet helemaal mee eens, omdat-ie altijd in het midden moet zitten. Een historische uitspraak van hem is dan ook: "als ik later groot ben, koop ik een auto zonder midden"
De laatste keer dat ik pedaalrubbers heb vervangen toen woonde ik nog bij moeders thuis. Het weer was toen net zo Siberisch koud als nu. Montage is dan idd nogal moeilijk....mán, wat is het moeilijk om een pedaalrubber te vervangen bij min 5.
Goede tip! Ik moest eens bij een Volvo V50 'R-Design' pedaalrubbers monteren, je gaat echt door een hel!!De laatste keer dat ik pedaalrubbers heb vervangen toen woonde ik nog bij moeders thuis. Het weer was toen net zo Siberisch koud als nu. Montage is dan idd nogal moeilijk....mán, wat is het moeilijk om een pedaalrubber te vervangen bij min 5.
Pannetje water op het fornuis gezet met de nieuwe pedaalrubbers er in, lekker warm gemaakt (water net niet aan de kook), dan worden ze zachter en zijn ze makkelijk te monteren, ook als het heel koud weer is .