Die stond vast geparkeerdVanochtend in alkmaar.
Een zwartmetallic 75, witte velgen, zeer laag en een turbomotor erin. (ja okay die motor kon ik niet zien maar was een well-educated gokje )
.
Die stond vast geparkeerdVanochtend in alkmaar.
Een zwartmetallic 75, witte velgen, zeer laag en een turbomotor erin. (ja okay die motor kon ik niet zien maar was een well-educated gokje )
.
Volgens mij niet de meest beruchte 75 24v maar wel degene die t meest recent verkocht is...Is dat niet de beruchte 75 met een V6 24v onder de kap?
..
Yep, gespot zaterdagmiddag tussen Apeldoorn en Arnhem. Ik reed in die zwarte 159 SW.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Dennis, dan was jij die 159 waar ik even voor ging rijden toen ik je in mijn spiegel zag ?Yep, gespot zaterdagmiddag tussen Apeldoorn en Arnhem. Ik reed in die zwarte 159 SW.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Mooie 75 trouwens
Dennis
Hahaha sneaky hoor, zomaar ff langs rijden! Je was trouwens niet de enige, toen ik naar buiten liep, werd de 75 door twee andere Alfisti onderzocht. Ff babbeltje gemaakt, even checken of het goed volk is natuurlijk Reden in een 166 FL Beige met sportpijp eronder ...iemand van hier ??Vandaag in heerhugowaard bij frans stokman.
Een hele witte 75.
Iemand van hier?
Hadden druk programma auto's uitzoeken even stoppen zat er niet in. Heb wel een frans product aangeschaft van desbetreffend merk. De cinqies daar in de buurt hadden teveel aandacht nodig en had een emotie aankoop geweest wat nu even niet kan.