Succes! Denk dat de grap van Seasick Steve er voor mij na 3 nummers wel vanaf zou zijn, maar eerlijk is eerlijk: het is een geweldige gimmick en ik zou het stiekem best eens live willen zien. Maar dan wel op een festival of zo.Over 1 minuut start de voorverkoop van Seasick Steve in Paradiso, kijken of ik kaartjes kan scoren
Check, kaartjes geregeld, wordt lol met die oude zwerverSucces! Denk dat de grap van Seasick Steve er voor mij na 3 nummers wel vanaf zou zijn, maar eerlijk is eerlijk: het is een geweldige gimmick en ik zou het stiekem best eens live willen zien. Maar dan wel op een festival of zo.Over 1 minuut start de voorverkoop van Seasick Steve in Paradiso, kijken of ik kaartjes kan scoren
Check een paar keer,. eerste keer wel leuk. de rest mwoaaCheck, kaartjes geregeld, wordt lol met die oude zwerverSucces! Denk dat de grap van Seasick Steve er voor mij na 3 nummers wel vanaf zou zijn, maar eerlijk is eerlijk: het is een geweldige gimmick en ik zou het stiekem best eens live willen zien. Maar dan wel op een festival of zo.Over 1 minuut start de voorverkoop van Seasick Steve in Paradiso, kijken of ik kaartjes kan scoren