Paul Steeman op de A8, vanavond om 22:15.
Het is in juridische zin geen uitgemaakte zaak of met de ‘spots’ tot nu toe de wettelijke privacy bepalingen geschonden worden. Waar het echter om gaat is dat niet elke Alfa-bezitter prijs stelt op het wereldkundig maken waar zij (of hun auto) zich op een bepaald tijdstip bevond. De SCARB respecteert dat en vraagt de spotters terughoudend te zijn met de informatie die zij op het forum zetten.
Bijdragen met privacy-gevoelige informatie worden zonder verder bericht verwijderd. Daaronder vallen o.a.:
- kentekens (ook delen van) in de tekst of leesbaar op de foto
- alle informatie die herleidbaar is naar personen of adressen, zowel in de tekst als op foto’s, tenzij dat met goedkeuring van betrokkene gebeurt.
Heb je ook meer details van deze GTV's voor mij?Gespot door mijn broer bij autosportivo te Roermond
Nee, wel ken ik de eigenaar van Auto Sportivo van vroeger en kwam hem onlangs nog tegen. De website met contactgegevens is http://www.autosportivo.net/Heb je ook meer details van deze GTV's voor mij?
Groet Jeroen
Staat niets op deze site zie ikNee, wel ken ik de eigenaar van Auto Sportivo van vroeger en kwam hem onlangs nog tegen. De website met contactgegevens is http://www.autosportivo.net/Heb je ook meer details van deze GTV's voor mij?
Groet Jeroen
Ron is meer een doener en heeft het niet echt nodig zijn site te onderhouden... Volgens mij heeft een van de GTV's een CH kenteken nog, maar je kan hem gewoon bellen of mailen. Ron heeft vroeger voor mij eens een Sud bak gereviseerd. Hij had 20 jaar geleden een afgetrapte rode GTV6 die ik vaker zag in de straat waar hij toen woonde, met gaten erin (ja begin jaren 90 al) en ofschoon die auto er geweldig sjofel uitzag, die bracht een koninklijk geluiid voort als hij langskwam, zal ik nooit vergeten.Staat niets op deze site zie ik
Hij staat er nog... volgens mij is die discussie 548 pagina's geleden al gevoerd.Iemand op een weg op een tijdstip op een datum.Het is in juridische zin geen uitgemaakte zaak of met de ‘spots’ tot nu toe de wettelijke privacy bepalingen geschonden worden. Waar het echter om gaat is dat niet elke Alfa-bezitter prijs stelt op het wereldkundig maken waar zij (of hun auto) zich op een bepaald tijdstip bevond. De SCARB respecteert dat en vraagt de spotters terughoudend te zijn met de informatie die zij op het forum zetten.
Bijdragen met privacy-gevoelige informatie worden zonder verder bericht verwijderd. Daaronder vallen o.a.:
- kentekens (ook delen van) in de tekst of leesbaar op de foto
- alle informatie die herleidbaar is naar personen of adressen, zowel in de tekst als op foto’s, tenzij dat met goedkeuring van betrokkene gebeurt.