Vandaag was ik even bij mijn ouders en toen ik uit wilde parkeren bij ze voor de deur ging het sturen met de 33 erg zwaar. Verder dan een meter kwam ik niet en gekeken wat er was er lag een grote plas stuurbekrachtigingsolie op de parkeerplek. De aansluiting op de pomp was zo ver vergaan dat deze was uitgescheurd voorbij het verrotte gedeelte. Ter plekke heb ik een stuk van de slang afgesneden en met een slangklem weer vastgezet. De automaterialenzaak waar ik heen reed was verhuisd en dus ben ik maar naar mijn garagebox gereden. Mijn zoon zit al die tijd in de auto. Bij de garagebox aangekomen stap ik uit en doe het portier achter me dicht, dacht ik.
Ik heb eerst maar de olie van de stuurbekrachtiging gevuld en de klem nog vaster gemaakt en toen maar begonnen aan de portiervergrendeling. Deze heb ik geheel uitgebouwd en na het portier met een stroomkabel te hebben vast gebonden naar huis gereden wat 2 straatjes verder is. Mijn zoon uit de auto gehaald en ik heb toen de boel schoon gemaakt en een beetje geolied en toen mijn zoon weer in de autokinderstoel gezet en op een zonnige plek, 20 meter verder op een rij lege parkeerplaatsen, weer alles in elkaar gezet. Daarna achteruit gereden de straat weer in en de auto voor de deur geparkeerd.
s' Morgens had ik nog wat elektra problemen met de maserati waarvan ik dacht dat het opgelost was.
Dat was mijn dag