of di Resta!! Zelfde mgmt als Button(!).zou Paffett of Turvey dan niet een kans krijgen?
Klopt, maar ik word wel een beetje narrig van al dat gejengel over de boordradio's. Net zo irritant als voetballers die elkaar een kaart aan proberen te naaien. Als het niet door de beugel kan wat een coureur doet, grijpt de wedstrijdleiding heus wel in.Vettel weer eens een domme actie, ondanks dat het racen is, was dit wel een hele gevaarlijke actie.. Je mag elkaar er wel het bos insturen, maar om dat met 240+ te doen....
Hier een nieuw topic over F1 2011, geen geneuzel over Schumacher maar gewoon F1 breed geklep...
ONDERTUSSEN DUS SEIZOEN 2012
Eerste 3 onderwerpen: de eerste test's, de verwachtingen voor komend siezoen en natuurlijk het voorstellen van de f1 2011 wagens...
Over de eerste test's valt natuurlijk nog weinig te zeggen, of misschien toch... Kubica is lekker onderweg en nu al kinderziektes bij Ferrari.... Laten we hopen dat het idd kinderziektes zijn en dat ze snel verholpen zullen worden!
Verwachting voor komend seizoen is natuurlijk gewoon gokken, zal de top 3 nu ook Mercedes of Renaul Lotus erbij krijgen? Wordt de middenmoot nog groter doordat Lotus en Virgin aansluiting vinden bij Toro Rosso of zal juist de achterhoede groter worden omdat Toro Rosso en Force India het tempo van de middenmoot (Williams en Sauber)...
Dit is mijn verwachting:
Voorhoede bijna altijd punten: Ferrari, McLaren, RedBull en Mercedes
Middenmoot 1 geregeld punten: Lotus Renault, Sauber
Middenmoot 2 kans op punten: Williams, Force India, Lotus
Achterhoede geen of enkele punten: HRT, Virgin, Toro Rosso
Bij de nieuwe F1 bolides vind ik de McLaren toch wel erg opvallend, die is vooral met de nieuwe sidepods toch behoorlijk anders dan anders. Bij de Ferrari vind ik vooral de zeer smalle en lage achterkant opvallend...
Wat denk jij, wat zijn jouw verwachtingen en wat viel jou op?