Bij de plaatselijke Alfadealer hebben ze dit vanacht bij 'm voor de deur geflikt....
Mompelt iets over slotboutenBij de plaatselijke Alfadealer hebben ze dit vanacht bij 'm voor de deur geflikt....
Hangt er van af of je het hoort als ze voor je huis een bout op de slotbout moeten slaan.Slotbouten geloof ik niet meer in: was ooit de sleutel kwijt geraakt. Was voor de bandenboer geen probleem: oude dop sleutel erop gemept, en los ging die moer.
En dat sneller dan ik een gewoon bout losdraai.....
Reken erop dat het dievengilde nog handiger is dan de bandenboer.
Hangt er van af of je het hoort als ze voor je huis een bout op de slotbout moeten slaan.Slotbouten geloof ik niet meer in: was ooit de sleutel kwijt geraakt. Was voor de bandenboer geen probleem: oude dop sleutel erop gemept, en los ging die moer.
Maar wat een gajes zeg,, En waarom blokjes onder de schijven? Ik zou ze onder de bodemplaat gezet hebben?
Maar wat een gajes zeg,, En waarom blokjes onder de schijven? Ik zou ze onder de bodemplaat gezet hebben?
Dat is Simon met zijn Twin Spark, klant van meRond 15.15 uur een grijze 75 met Azev velgen W de Geeststraat Leeuwarden.
Oke ziet er mooi uitDat is Simon met zijn Twin Spark, klant van meRond 15.15 uur een grijze 75 met Azev velgen W de Geeststraat Leeuwarden.