duitse RTL, RtbF, Vier(VT4) & BBC (soms uitgesteld) keuze te over : Ik verkies sowiso Bbc en RtbF (geven ook nog eens maandagavond samenvatting), op RTL-D neem ik vrije trainingen op + voor en na beschouwing en als BBc niet Live is ook nog eens de race . Vier komt laatst bij mij ...
Over de transfers :
Hamiltons keuze betwijfel ik of ze de goede is ;
- Hamilton is niet zuinig met bandjes en uitgerekend MGP heeft een slijtage probleem ...
- Rosberg heeft getoond beter bandenmanagement te hebben dan Schumi die een smijter is zoals Lewis
-Rosberg & Hamilton zijn beste vriendjes, maar misschien komt er ooit een Pironi-Villeneuve situatie van met Hamilton in de rol van Villeneuve
Perez keuze voor McLaren(of omgekeerd) is een soortgelijke piloot als Button :
-Kei in bandenmanagement
-Precisie als troef geen smijter
daarmee heeft McLaren niet de troef dat de ene in bepaalde situatie er wel rendement kan uithalen en omgekeerd, maar zullen ze beide goed of slecht zijn
Perez moet natuurlijk niet meer dokken zoals bij Sauber, maar de centjes van "suikernonkel" Carlos Slim zouden wel eens kunnen dienen om reservepiloot Esteban Gutierrez bij Sauber een vast zitje te bezorgen
Sauber heeft wel meer dan 1 jonge gast gelanceerd : Heidfeld, Kimi, Massa, Perez ... 't is niet onmogelijk dat Koba ook sneuvelt voor de centjes van Pappie Alguersuari ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .