Vandaag gespot;
-Blauwgrijze(uni-kleur) Spider (type 2 of 3, zag ik ff in de gauwigheid niet...) op de ''Middenpolderweg'' in de richting van de veerpont bij Bergambacht(ZH), rond 11.15. Mijn groetende vinger vanuit de donkerblauwe 33 werd vriendelijk beantwoord door de bestuurder van dit rijijzer.
-Leuke non-Alfa spot in Scheveningen nabij de Visafslag, zo rond 13.30; een rode Ferrari 348(meen ik, ben geen kenner), stond geparkeerd in de buurt van Simonis.
-Op de kruising van de Oude Waalsdorperweg met de Van Alkemadeweg in Scheveningen, rond 14.30; zwarte Alfa 155 met zwarte velgen. Begint mijns inziens ook een redelijk zeldzame verschijning te worden op onze wegen...
-Zo rond 16.00-16.30, bij het Malieveld de A12 op; een zo op het eerste gezicht hele mooie zilvergrijze 156, leek wel van een liefhebber/kenner te zijn gezien de driehoekige QV-stickers op de voorschermen. Verder opgeleukt vanaf fabriek met een Sport-pakket, leek wel iets lager op de weg te liggen(schroefset?) en had 17'' GTA-velgen. Mooie wagen, kom vaak genoeg 156 tegen maar zelden zo netjes
!
-Verder heel veel nieuw type Giulietta's, mooi hoor. Ik geloof dat je die nog meer in het wild ziet dan Mito's?...