Ik denk dat een hoop mede-forummers deze hobby vergeten:
Ik krijg nu al weer super veel zin in de Oldtimer GP op de Nürburgring.--...ik mag graag een wandelingtje maken over de pitstraat en zet een vaag gezicht op tussen brommende,brullende,dreunende Can Am's/
Lola's/BRM's/Tyrrell's/Alfa's etc. Machtig, het opstarten van de apparaten met uitlaatpijpen als slangen, de exposieve adem en de geur van olie en benzine.
De vraag was toch ..niet alfagerelateerde hobby's..Ik denk dat een hoop mede-forummers deze hobby vergeten:
Even nogmaals voor de duidelijkheid.16 en 17 september zal het vast druk worden met Alfisten, maar niet in de Ardennen! (spettacolo )
Vooraleer dat hier een vreselijk misverstand wordt : Het was dus een fopke hé mannekes ... Het wordt tijd dat jullie een cursus Belgische humor gaan nemen hoor ...Even nogmaals voor de duidelijkheid.16 en 17 september zal het vast druk worden met Alfisten, maar niet in de Ardennen! (spettacolo )
Dan heb ik geen hobby`s. Althans, het huis schilderen en de tuin schoffelen beschouw ik niet als hobby.De vraag was toch ..niet alfagerelateerde hobby's..
het is onmogelijk om een droge Hollander alle fopkes uit België te laten begrijpen.Vooraleer dat hier een vreselijk misverstand wordt : Het was dus een fopke hé mannekes ... Het wordt tijd dat jullie een cursus Belgische humor gaan nemen hoor ...Even nogmaals voor de duidelijkheid.16 en 17 september zal het vast druk worden met Alfisten, maar niet in de Ardennen! (spettacolo )
Of ik moet hier als minderheidsaandeel wat meer mijn klepper gaan houden natuurlijk
Kristal
Jos , ge hebt de optie Belgske spelen vergeten ...Hahahahahahahaha Een fopke ! Hij is goed