Raimon
Guru
Guru

RE: Feestje voor Nederland?

wo mei 24, 2006 14:40

Welkom in de wondere wereld van den eeuwigdurende discussies.... :roll:

Zoek het ook maar uit.
156 SW 1.9 JTD

*****5Sterren*(6)

wo mei 24, 2006 14:43

Pardon?
Is dit een normaal antwoord of ben je ergens anders op uit.?
Ik probeer uitleg te geven en geen rommel te trappen.

Groet

charlotte

Re: RE: Feestje voor Nederland?

wo mei 24, 2006 15:34

ps. waar ging het ook weer over ? ben de draad kwijt....
FF checkuh: we gaan de politieke discussie aan terwijl we al ruzie krijgen als we over Alfa praten??? Geinig zeg. Mag ik een ieder verwijzen naar www.geenstijl.nl voor uw ongezouten politieke mening??? 8)
Wat is jouw nick op geen stijl ? :lol:[/quote]

@Diele: 't was moeilijk een nick te vinden die nog niet bestond, maar ik ben denk ik vrij herkenbaar!
@sterrenmeneer: let it be
@de rest: vakantietijd komt eraan, het zonnetje komt vast ook weer terug, dus lekker naar buiten, met of zonder je Alfa.

charlotte

wo mei 24, 2006 15:39

Afbeelding
en @ Tom: lijkt me een gezellig café om een keer met zijn allen bij te oh-en. Zou je je Italiaanse tekst voor me kunnen vertalen, mijn Italiaans is niet zo goed :oops:

cor
Guru
Guru

wo mei 24, 2006 15:45

@de rest: vakantietijd komt eraan, het zonnetje komt vast ook weer terug, dus lekker naar buiten, met of zonder je Alfa.
@)Charlotte, dat bedoelde ik nu precies met die klavertjes.....:wink:. Zo, gelijk m'n laatste reactie op dit hemelse gebed zonder end :? :?
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

wo mei 24, 2006 15:52

[quote=]Volwassen mensen kunnen dat en zeker op een plek van dit forum die voor dit soort zaken is ingeruimd.
Als de regels anders moeten zul je daar werk van moeten maken lijkt me.[/quote]

Misschien is dit forum niet bedoelt voor politieke discussies. Het zou zo maar kunnen dat dit forum bedoeld is voor onderwerpen in relatie met Alfa's.
Maar als jij vindt bij Algemene onderwerpen/Cafe ook politieke kwestie horen dan kunnen de volgende onderwerpen dus ook:
- discussies over opwarming van de aarde
- Moet Turkije bij de EU
- is de Hema beter dan V&D
- Bestaan ruimte mannetjes
- Is er leven na de dood
- Is het verhaal van de Da Vinci code echt waar
Etc etc etc

Mocht je op al de bovenstaande punten nu denken JA die horen bij een Alfa forum thuis, nou dan heb je gelijk met jou onderwerp, dat hoort hier dan helemaa, thuis.
Twijfel je daarentegen over 1 van de onderwerpen, tsja dan zou het zomaar kunnen dat (vele) anderen ook heel erg over jou onderwerp twijfelen.

Ik denk namelijk (en er zijn er meer geloof het of niet). Dat onderwerpen over politiek in een politiek forum horen en bijv hema beter dan v&d bij bijv kieskeurig.
Is een beetje zo als een woordenboek. Draait om indeling. Woorden die beginnen met een A staan onder het hoofdstuk A (zoals: aal, aalschover, aardrijkskunde)
Men doet dit voor het overzicht. Is namelijk heel erg handig. Maar anders zou ik eens proberen bij andere fora's over Alfa's te beginnen. Bijv. bij geenstijl als het over Rita Verdonk gaat.
Of op het motorforum over auto's Veel succes en laat even weten hoe dat ging.

*****5Sterren*(6)

wo mei 24, 2006 16:03

Dan kun je nog wel even doorgaan met je beperkte lijstje. Er gaar veeeel meer om op dat 'Forum Cafe'.
Misschien wel over Kronenbourg bier. Maakt mij niet uit. Als je het niet belangrijk vindt, doe je er ook niets mee.

* Maar regels zijn regels. Toch?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 24, 2006 16:09

iemand wat te drinken ?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Raimon
Guru
Guru

wo mei 24, 2006 16:10

Ik lust wel een Palm eigenlijk.
156 SW 1.9 JTD

Skattie

wo mei 24, 2006 16:14

Nogmaals:

Stichting Club Alfa Romeo Bezitters - Algemene Voorwaarden Forumgebruik

Het forum van de SCARB is een uitwisselingsplek voor meningen, ervaringen en informatie over Alfa Romeo (in de ruime zin van het woord).

*****5Sterren*(6)

wo mei 24, 2006 16:15

Kijk:

Dat zijn nou irrelevante opmerkingen die niet eens leuk bedoeld zijn. Dat is dan in het verkeerde topic geplaatst.

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

wo mei 24, 2006 16:17

Dan kun je nog wel even doorgaan met je beperkte lijstje. Er gaar veeeel meer om op dat 'Forum Cafe'.
Maar zijn dat er veel? Ik denk het niet namelijk. Op 1 of andere manier zijn dit afgeleiden van onderwerpen over alfa's of personen hier.

Het starten van een puur politieke discussie 'out of the blue' zonder directe aanleiding m.b.t. alfa's, verkeer oid is natuurlijk niet handig. Kan zelfs als provocatie opgevat worden.
Ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt of niet?
Politieke discussie's zijn (net als godsdienst discussie's ) erg 'gevaarlijk'. Het leidt niet zelden tot scheldpartijen en op de man spelen. Uit eindelijk eindigen vele politieke discussie's met het erbij slepen van de 2e wereldoorlog. Dan eindigt de discussie . Er is zelfs een term en defenitie voor (moet hem ff opzoeken).

Maar wees eens eerlijk, vindt je zelf dat een Alfa forum (betaalt door en voor SCARB) een goede en terechte plaats voor deze discussie's?

Ennuh ps drink geen bier... (eigenlijk helemaal geen alcohol) Cola?
Laatst gewijzigd door Aikon1694 op wo mei 24, 2006 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.

*****5Sterren*(6)

wo mei 24, 2006 16:17

Nogmaals:

Stichting Club Alfa Romeo Bezitters - Algemene Voorwaarden Forumgebruik

Het forum van de SCARB is een uitwisselingsplek voor meningen, ervaringen en informatie over Alfa Romeo (in de ruime zin van het woord).

Waarom maakt jij je niet druk over al die andere onderwerpen die niet meteen met Alfa in relatie staan?
Probeer maar een ander argument zou ik zeggen.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mei 24, 2006 16:19

sorry,sorr, sorry, sorry....

blijkbaar zien jullie wat anders, het waren kijkende schapen, excuses... :oops:

zeker een doorlink.... :shock:
Laatst gewijzigd door Paliri op wo mei 24, 2006 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
156

*****5Sterren*(6)

wo mei 24, 2006 16:25

Dan eindigt de discussie . Er is zelfs een term en defenitie voor (moet hem ff opzoeken).

Maar wees eens eerlijk, vindt je zelf dat een Alfa forum (betaalt door en voor SCARB) een goede en terechte plaats voor deze discussie's?

Ennuh ps drik geen bier... (eigenlijk helemaal geen alcohol) Cola?

Pardon? 'drik' geen wat? Waar heeft dat mee te maken?

Zoek die term maar op en laat het weten. Wie dit forum betaalt, daar gaat het niet om als je Alfa -liefhebber bent en hier welkom bent.

Terug naar “Het Forum Café”