Welkom in de wondere wereld van den eeuwigdurende discussies....
Zoek het ook maar uit.
Wat is jouw nick op geen stijl ? [/quote]FF checkuh: we gaan de politieke discussie aan terwijl we al ruzie krijgen als we over Alfa praten??? Geinig zeg. Mag ik een ieder verwijzen naar www.geenstijl.nl voor uw ongezouten politieke mening???ps. waar ging het ook weer over ? ben de draad kwijt....
en @ Tom: lijkt me een gezellig café om een keer met zijn allen bij te oh-en. Zou je je Italiaanse tekst voor me kunnen vertalen, mijn Italiaans is niet zo goed
@)Charlotte, dat bedoelde ik nu precies met die klavertjes...... Zo, gelijk m'n laatste reactie op dit hemelse gebed zonder end@de rest: vakantietijd komt eraan, het zonnetje komt vast ook weer terug, dus lekker naar buiten, met of zonder je Alfa.
Maar zijn dat er veel? Ik denk het niet namelijk. Op 1 of andere manier zijn dit afgeleiden van onderwerpen over alfa's of personen hier.Dan kun je nog wel even doorgaan met je beperkte lijstje. Er gaar veeeel meer om op dat 'Forum Cafe'.
Nogmaals:
Stichting Club Alfa Romeo Bezitters - Algemene Voorwaarden Forumgebruik
Het forum van de SCARB is een uitwisselingsplek voor meningen, ervaringen en informatie over Alfa Romeo (in de ruime zin van het woord).
Dan eindigt de discussie . Er is zelfs een term en defenitie voor (moet hem ff opzoeken).
Maar wees eens eerlijk, vindt je zelf dat een Alfa forum (betaalt door en voor SCARB) een goede en terechte plaats voor deze discussie's?
Ennuh ps drik geen bier... (eigenlijk helemaal geen alcohol) Cola?
Pardon? 'drik' geen wat? Waar heeft dat mee te maken?
Zoek die term maar op en laat het weten. Wie dit forum betaalt, daar gaat het niet om als je Alfa -liefhebber bent en hier welkom bent.