Een man gaat op beren jagen.
Hij koopt onderaan de grote berenberg in een wapenwinkeltje een jachtgeweer,trekt de berg op en ziet een beer lopen.
De man legt aan,lost twee schoten en loopt naar de plaats waar hij de beer voor t laatst zag.
Maar er is geen beer te bekennen.
Wordt hij op zijn schouder getikt>de beer...
Zegt de beer: 'Je hebt twee mogelijkheden: ofwel ik verscheur je hier ter plekke of ik neem je in je.... *.'
De man zou graag nog wat blijven leven ,dus hij doet zijn broek af en de beer neemt hem loeihard.
Jagermans gaat kwaad terug naar het wapenwinkeltje en koopt nu een machinegeweer.
Hij trekt weer de berg op, ziet diezelfde beer lopen,richt nog iets zorgvuldiger en lost ongeveer 30 schoten. Overtuigt dat hier geen beer tegen bestand is loopt ie naar de plaats waar hij de beer t laatst zag ,maar geen spoor van de beer. te bekennen...
Weer wordt er op zijn schouder getikt....
Zegt diezelfde beer: 'Je hebt twee mogelijkheden: ofwel ik verscheur je hier ter plekke of ik neem je twee keer in je.... *.'
Niet zo'n heel jofel vooruitzicht maar hij zou toch graag nog wat blijven leven, dus hij doet zijn broek weer af en de beer neemt hem wederom loeihard.Ditmaal 2x...
De man stormt ziedend de berg af.En koopt in het wapenwinkeltje een bazooka.
Hij weer die berg op naar boven,witheet is ie!
En jawel hij ziet diezelfde beer lopen, hij blaast de hele berg ondersteboven met zijn bazooka en loopt naar de plaats waar hij de beer voor t laatst zag.
U snapt t al ,er is niks te vinden wat op 'berenremains' lijkt....
Weer wordt ie op zijn schouder getikt....
Zegt de beer: 'Zeg nou eens eerlijk, jij komt hier helemaal niet om te jagen he?'
Grtz,fRank