begint een leuk topic te worden hierzo, weer een paar mensen besmet met de gedachte om een oud klein italiaans koekblikje te kopen voor naast de alfa
enne, fullgrym, hoezo wachten tot de 75 weg is? dat kan alleen maar om ruimte gaan, want voor de wegenbelasting/verzekering hoef je zo'n panda niet te laten, voor een tientje of vier in de maand ben je all-in klaar.
Ik heb geen stalling voor de 75 en kan 'm dus ook niet schorsen.. zowiezo gebrek aan tijd en middelen om 'm bij te houden, dus gun 'm liever aan iemand die er wel tijd en energie in kan investeren om 'm mooi te houden. Daarbij heb ik geen zin in dubbele kosten, zo'n klein autootje is dan wel goedkoop maar zo lang ik geen zicht heb op hoe lang ik de 75 nog heb doe ik dat liever niet.
Tis ook deels gevoelsmatig, heb 't altijd zo aangehouden om eerst m'n oude auto verkocht/ingeruild te hebben voor er een andere kwam.
Cinquecento vind ik alleen 'n optie in geel persoonlijk, anders is 'ie gewoon téveel een chick ride, lol. Is 't altijd een Sporting-uitvoering als 'ie in geel is trouwens? En zijn die rode gordels achterin bij
deze auto trouwens standaard? Ziet er 'n beetje low-budget-gepimpt uit.
Ook al is 't klein en basic, 't moet wel iets means hebben! Alhoewel ik bij die Panda ook weinig means kan ontdekken.. die moet dan gewoon matzwart gerollerd worden