Nieuwe Daisy wordt Jessica Simpson, na alle ingrepen ziet het er top uit, maar het idee dat ze gaat praten * huilt de wereld bij elkaar*
Dat wicht is zo alle jezus dom !
Pics anyone ?
Eens, hoewel.... als er overal waar een drempel ligt een rotonde wordt aangelegd
Ik ben voor een drempelvrij nederland, laten ze overar maar rotondes aanleggen, kunnen we leuk rondjes driften .
kzieniks.Hey hoe kom jij aan een foto van mijn auto .
Nu wel?kzieniks.Hey hoe kom jij aan een foto van mijn auto .
Nu wel?kzieniks.Hey hoe kom jij aan een foto van mijn auto .
JA!
foto was waarschijnlijk niet "deeplinkbestendig"
Maar een wals is wél vóór te blijven... wordt lastiger met zo'n fordje
maar zo´n wals is ook mooi (als ie eenmaal op gang is dan is ie niet meer te stoppen...... )
valt wel mee hoor die Ford is al vrij plat dus wordt het moeilijk om die nog platter te rijden met een wals.Maar een wals is wél vóór te blijven... wordt lastiger met zo'n fordje
maar zo´n wals is ook mooi (als ie eenmaal op gang is dan is ie niet meer te stoppen...... )
oh nu maak je een fout en raakt een gevoelige snaar. de GT40 vind ik ws de mooiste auto ooit gemaakt en daarbij wat een race historie heeft die auto.Ik zou het toch proberen... een ford kan altijd platter
Ehhh "tiefer" bedoel ik Zijn we mooi weer ONtopic
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 182.8 × 76.9 × 44.3
ja dom van mij, ik had er even niet aan gedacht maar die nieuwe is ook mooiIk bedoelde natuurlijk dat de nieuwe GT40 hoger is dan het origineel.....
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 182.8 × 76.9 × 44.3