ma nov 07, 2005 23:03
Milde Albers bindt in over landgenoten
Chistijan Albers heeft in een column op zijn website positieve woorden voor zijn Nederlandse collega’s over.
Albers schrijft op zijn site veel zin te hebben in het komende racejaar, temeer daar de Nederlandse inbreng naar verwachting aanzienlijk is. Van de bittere toon waarmee Albers vorige maand Robert Doornbos met de grond gelijkmaakte is niets over. Ook over zijn aanstaande teamgenoot Nicky Pastorelli, die volgend jaar vrijdagcoureur wordt bij Midland, is Albers positief. “Van het team heb ik begrepen dat hij vorig jaar goed werk heeft verricht. Dat blijkt ook wel, want dat hij wordt gevraagd als vrijdagcoureur is een heel mooi compliment voor hem."
Albers hoopt dat hij er samen met de overige Nederlandse coureurs voor kan zorgen dat de autosportfans een uniek jaar tegemoet gaan. “Charles Zwolsman gaat volgend jaar hoge ogen gooien in Amerika, let maar op. Jos blijft dat natuurlijk doen in de A1GP, dus het kan niet op volgend jaar."
Ook voor oud-teamgenoot Robert Doornbos, op wie hij onlangs nog kritiek uitte, hoopt hij het beste. “Als Robert dan ook nog goed terecht komt is het helemaal voor elkaar, en dat meen ik echt. Na mijn uitspraken in Formule 1 heb ik behoorlijk wat kritiek gehad. Er werd mij gevraagd naar mijn mening en die heb ik toen eerlijk gegeven. Geen briljante pr misschien, maar ik was even klaar met de spelletjes om me heen. Op naar 2006, met Nicky, Charles, Jos en Robert gaan we de fans een uniek jaar bieden
Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4