wo nov 30, 2005 19:22
@Jasperon, die zin komt misschien niet fraai over maar ik ben van mening dat niet overal over gestemd hoeft te worden. Je kan zelf ervaren hoe het er aan toe gaat en je conclusies trekken. Zoals je zelf ook ervaart, helemaal niet zo verkeerd dus. Volgens mij is het duidelijk genoeg en schrik niet, je behoort zelf ook tot het gezelschap en de vriendjesclub!!! Het is maar net in hoeverre je er zelf iets mee doet......
er hoeft ook niet overal over gestemd worden. maar als er steeds ergenissen over bepaalde zaken terugkomen, dan wel lijkt me dat wel de beste oplossing.
negeren dat kan ook ! maar dat heeft ook zijn negatieve kanten
ik kreeg net dit bericht, dus het is ergens anders niet beter.
- knip -
Dat hoor ik vaker, maar dat is toch echt niet zo. Er zijn genoeg clubs/fora waar het er WEL leuk aan toe gaat en waar mensen wel goed met elkaar omgaan, waar geen vriendjes politiek is (wat tot in zekere mate niet perse verkeerd hoeft te zijn).
Van alle fora/clubs waar ik lid van ben, is dit de enige waar topics op deze manier eindigen. Een voorbeeld van een vrijwel perfect forum is dat van de ARTC155, daar wordt niet/nouwelijks gemodderate en toch loopt alles perfect. Nu zijn er daar veel minder leden, maar op grotere fora kan het ook heel gezellig zijn, danzij goede moderators welke duidelijk aanwezig zijn en vooral gezellig blijven.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.