De diesel, denk ikGrijsmetallic 90 bij joro interieurs in purmerend. Was dacht ik ook op zandvoort gisteren.
Aan de reutel te oordelen... oeps... de "Alfaroffel"... was het een zelfontstekende satansapstokerd....Zou best kunnen. Die op zandvoort zag er niet erg strak uit en deze ook niet van wat ik van een afstandje kon beoordelen.
Tijdelijke leenauto van SanderVandaag in Alkmaar.
Een witte 75 op een plaats waar ik eigenlijk wat anders hoor te zien.
Is de 90 van de vriendin van Rob(blackbox) uit middelie.Zou best kunnen. Die op zandvoort zag er niet erg strak uit en deze ook niet van wat ik van een afstandje kon beoordelen.
Amsterdam moet wel een ellendige stad zijn om in te leven, het aantal voetgangers en fietsers dat zich voor je auto gooit is verbluffend!, Maar verder leuk je ook gespot en gehoord te hebben ja...Een lichtblauw Juultje bij het Leidseplein die de Bert ook in de gaten had. Opvallende kleur, leuke zo midden in de stad.
Owja, dat was de zilvergrijze 90Is de 90 van de vriendin van Rob(blackbox) uit middelie.Zou best kunnen. Die op zandvoort zag er niet erg strak uit en deze ook niet van wat ik van een afstandje kon beoordelen.
Linkerzijde heeft onlangs in de vangrail gelegen vandaar dat die rommelig was,wordt nog knap gerepareerd zei hij
Die dus.Owja, dat was de zilvergrijze 90Is de 90 van de vriendin van Rob(blackbox) uit middelie.Zou best kunnen. Die op zandvoort zag er niet erg strak uit en deze ook niet van wat ik van een afstandje kon beoordelen.
Linkerzijde heeft onlangs in de vangrail gelegen vandaar dat die rommelig was,wordt nog knap gerepareerd zei hij
YepDie dus.Owja, dat was de zilvergrijze 90Is de 90 van de vriendin van Rob(blackbox) uit middelie.