Heb ik vandaag gezien @ Dumpert idd.... Echt helemaal leip.
*roept onze lieve heer aan*
Yep , ik had dezelfde reaktie.... wat gaat dat beest tekeer hè*roept onze lieve heer aan*
Als je maag dan niet tegen je ruggengraat geplakt zit....wat gaat dat ding hard, zeg!! Dacht eerst dat ik naar de toerenteller zat te kijken...maar het waren toch de km's/uur!
Yep , ik had dezelfde reaktie.... wat gaat dat beest tekeer hè*roept onze lieve heer aan*
Als je maag dan niet tegen je ruggengraat geplakt zit....wat gaat dat ding hard, zeg!! Dacht eerst dat ik naar de toerenteller zat te kijken...maar het waren toch de km's/uur!
En ik vind hem ook nog eens erg mooi om te zien , vooral ook de lijn in de deuren die overloopt in die ontzettend dikke "heupen"
Huh? volgens mij is dit een 430 met een turbo pakket van novitec. Als je goed luistert hoor je de turbo's blazen....
Volgens mij is daar aan gesleuteld. Of hij staat op een rollenbank waar geen luchtweerstand heeft: de accelaratie vanaf 200 is gewoonweg te snel. Als je andere acceleratiefilmpjes bekijkt, dan gaat daar die naald toch een stuk langzamer (en realistischer).
Is een Ferrari F430 Novitec Allen dan versneld afgedraaid.
Wielen? Ik zat allen maar te letten op die uitlaatsondes Dat is serieuze drukaparte rollenbank, lijkt wel op de wielen eraf zijn....
http://www.youtube.com/watch?v=PqTj9NyV ... re=related