En ik..En ik me maar inhouden....Dan woon je er al best een tijdje...
Grtz,fRank
En ik..En ik me maar inhouden....Dan woon je er al best een tijdje...
Bedoel je dat ze NIET elk boompje apart tekenen?of denk je dat ze zelf ook al de bomen en het straatmeubilair gaan zitten modelleren?
Werkschuw tuig is het.Bedoel je dat ze NIET elk boompje apart tekenen?of denk je dat ze zelf ook al de bomen en het straatmeubilair gaan zitten modelleren?
Ja, ja, een type voutje en je krijgt het hele forum over je heen.Op de tekeningen van ons huis (1978) staar een Jiulia ingetekend.Haha. Op een van de artist impressions van mijn huis staat een Cinquecento in de tuin. En da's best stoer, want die tuin is volledig ommuurd.Designo di Google
Volgens mij zie ik in die tekeningen overigens ook regelmatig dezelfde witte auto staan - een Opel Astra denk ik?
Apart, wij wonen daar pas sinds 1896.
Maar... maar... maar... bedoel je nou dat je er NIET pas sinds 1896 woont?Ja, ja, een type voutje en je krijgt het hele forum over je heen.Op de tekeningen van ons huis (1978) staar een Jiulia ingetekend.Haha. Op een van de artist impressions van mijn huis staat een Cinquecento in de tuin. En da's best stoer, want die tuin is volledig ommuurd.
Volgens mij zie ik in die tekeningen overigens ook regelmatig dezelfde witte auto staan - een Opel Astra denk ik?
Apart, wij wonen daar pas sinds 1896.
AlstuHmm, Google translate kan niet naar het Litouws vertalen. Anyone?
Nou, zo komen we er wel..AlstuHmm, Google translate kan niet naar het Litouws vertalen. Anyone?
Ze spreken daar overwegend Russisch, ik kan mijn Litouwse vrienden vragen of ze iemand kennen met een 166, maar dan had ik het wel gehoord vermoed ik.Vanmorgen op de Postelweg bij Postel (jaja) een blauwe 166 met Litouws kenteken. Vast iemand van hier....
Hmm, Google translate kan niet naar het Litouws vertalen. Anyone?
Wel de "from" instellen op Dutch...Nou, zo komen we er wel..AlstuHmm, Google translate kan niet naar het Litouws vertalen. Anyone?
Hieronder de 'vertaling'
----
Vanmorgen op de Postelweg bij Postel (jaja) een Blauwe 166 susitiko Litouws kenteken. Didžioji kažkas veislė van hier ....
----