Als hij zijn haar in een paardenstaart had, waar zat zijn hoofd dan.....?, bestuurder had volgens mij zn haar in een paardenstaart oid?
Grtz,fRank
Als hij zijn haar in een paardenstaart had, waar zat zijn hoofd dan.....?, bestuurder had volgens mij zn haar in een paardenstaart oid?
Grtz,fRank
Scherp!Als hij zijn haar in een paardenstaart had, waar zat zijn hoofd dan.....?, bestuurder had volgens mij zn haar in een paardenstaart oid?
Grtz,fRank
Sterker nog, het was een internationale meeting En er was zelfs een standje met NOS onderdelen.Gisteren, in Veldhoven tussen de varkensstallen heb ik zowaar een tiental Alfisti gespot. Het leek wel een internationale meeting...
GD-11-TK is een kenteken uit 1980 Wellicht heb je de GD-TL-11 gezien, da's een zwarte 75 1.8 IE uit 1991 (geïmporteerd in 1993).Vanochtend rond 11:15u op de Avenue Céramique een bekend geluid dat ik achter me hoor optrekken. Was het een in prachtige staat verkerende Alfa 75 1.8IE. Kenteken met GD-11-TK dacht ik te herinneren, maar klopt volgens RDW niet. Was in ieder geval een zwart exemplaar met TS-uiterlijk, wellicht een Imola dus.
te koop?... een handvol verlaten Alfa's ...
Er werd zelfs al stillejes gesuggereerd dat dit wel eens Spitsbaardiaanse vormen aan zou kunnen gaan nemen, maar ik probeer toch echt om dat te voorkomen. Heus.Sterker nog, het was een internationale meeting En er was zelfs een standje met NOS onderdelen.Gisteren, in Veldhoven tussen de varkensstallen heb ik zowaar een tiental Alfisti gespot. Het leek wel een internationale meeting...
Ze staan bij een autobedrijf, maar die man schijnt vrij moeilijk afscheid te kunnen nemen van zijn auto's....te koop?... een handvol verlaten Alfa's ...
Zou je niet zeggen, als je het allemaal zo ziet staanZe staan bij een autobedrijf, maar die man schijnt vrij moeilijk afscheid te kunnen nemen van zijn auto's....te koop?... een handvol verlaten Alfa's ...