Ik heb genoten van Schumacher vandaag, ik ging helemaal in Ferrari-outfit (zoals elk jaar), maar daar was het (weeral) huilen met de pet op. Nice Race Schumi, en proficiat met je 20-jarige carriere in de F1.
Huilen met de pet op? Ik vind dat Alonso een WERELDRACE heeft gereden! Zonder de safety car had hij een serieuze kans gehad op winst! En Massa had pure pech met die lekke band. Huilen met de pet op.... overdrijven is ook een kunst hoor.Ik heb genoten van Schumacher vandaag, ik ging helemaal in Ferrari-outfit (zoals elk jaar), maar daar was het (weeral) huilen met de pet op. Nice Race Schumi, en proficiat met je 20-jarige carriere in de F1.
Ik zie dit toch anders... je krijgt een leuk "windschattenspiel" zoals op de Amerikaansche ovals waarbij je tactisch moet kiezen wanneer je gebruik maakt van de slipstream om iemand voorbij te gaan... want de volgende ronde zit hij weer in jouw slipstream...Inderdaad, vooral voor Webber vond ik het pijnlijk. Het ene moment ben je de held in die actie waarbij je Alonso inhaalt, een paar ronden later moet je het zo weer weggeven zonder dat je er iets aan kunt doen. Bah.Toch genoten van deze wedstrijd. Al is het spoilertje open zetten op het rechte stuk wel erg simpel om iemand te passeren. Vooral op dit circuit.
Ik ben nog steeds van mening dat het niks met racen te maken heeft maar alleen met commercieel exploiteren van het F1 circus.
Tjerry
niet helemaal waar, je moet als eerst je teamgenooti nog verslaan he (anders waren verstappen, coulthard, webber, irvine en noem maar op wel WK geworden, waren alle goede rijders maar net niet goed genoeg)Ennuh... "geef die man een winnende wagen en hij wordt wereldkampioen" gaat volgens mij voor elke rijder op...![]()
![]()
Winnen met een niet-winnende wagen was wat in het verleden de kampioenen van de also-runs scheidde... en DAT mist er in het huidige F1 gebeuren... échte kampioenen...
Howla Damon Hill op Hungaroring was met de Arrows vanop p2 de leiding genomen en uitgelopen tot de motor vlak voor't einde begaf : dat was 'n "Huzarenstukje" veel meer dan met'n dominante Williams voordien (bij brabham krreg hij meer klop van Eric Van de Poele dan omgekeerd trouwens) .niet helemaal waar, je moet als eerst je teamgenooti nog verslaan he (anders waren verstappen, coulthard, webber, irvine en noem maar op wel WK geworden, waren alle goede rijders maar net niet goed genoeg)Ennuh... "geef die man een winnende wagen en hij wordt wereldkampioen" gaat volgens mij voor elke rijder op...![]()
![]()
Winnen met een niet-winnende wagen was wat in het verleden de kampioenen van de also-runs scheidde... en DAT mist er in het huidige F1 gebeuren... échte kampioenen...
de laatste verrassing was van ene Vettel (en nee, ben totaal geen Vettel fan), maar komt het niet door die betrouwbaarheid die min of meer is opgelegd door de FIA dat er geen verrasingen meer zijn???
(ik noem een D. Hill op Hongarije of een O. Panis op Monaco) -> Veel uitvallers bij de toppers en dus kansen voor de 2de rang!
Ik denk dat alle heren die aan de start van een GP staan goede rijders zijn... die rijden in gelijk welk hok rondjes om ons allemaal hier... en waarschijnlijk zitten ze allemaal binnen 99% van wat menselijkerwijs mogelijk is... maar het is juist die ene % extra die van een "goede rijder" een "held" maakt... in mijn ogen dan... en momenteel zie ik, binnen het huidige startveld, niemand boven die 99% uitkomen.waren alle goede rijders maar net niet goed genoeg
tja, de beste race van Hill (ook een van de weinige echt goede races van hem)Howla Damon Hill op Hungaroring was met de Arrows vanop p2 de leiding genomen en uitgelopen tot de motor vlak voor't einde begaf : dat was 'n "Huzarenstukje" veel meer dan met'n dominante Williams voordien (bij brabham krreg hij meer klop van Eric Van de Poele dan omgekeerd trouwens) .niet helemaal waar, je moet als eerst je teamgenooti nog verslaan he (anders waren verstappen, coulthard, webber, irvine en noem maar op wel WK geworden, waren alle goede rijders maar net niet goed genoeg)Ennuh... "geef die man een winnende wagen en hij wordt wereldkampioen" gaat volgens mij voor elke rijder op...![]()
![]()
de laatste verrassing was van ene Vettel (en nee, ben totaal geen Vettel fan), maar komt het niet door die betrouwbaarheid die min of meer is opgelegd door de FIA dat er geen verrasingen meer zijn???
(ik noem een D. Hill op Hongarije of een O. Panis op Monaco) -> Veel uitvallers bij de toppers en dus kansen voor de 2de rang!
zeker, helemaal mee eens... zijn allemaal goede rijders maar zie ook wel weer verschil tussen het huidige veldIk denk dat alle heren die aan de start van een GP staan goede rijders zijn... die rijden in gelijk welk hok rondjes om ons allemaal hier... en waarschijnlijk zitten ze allemaal binnen 99% van wat menselijkerwijs mogelijk is... maar het is juist die ene % extra die van een "goede rijder" een "held" maakt... in mijn ogen dan... en momenteel zie ik, binnen het huidige startveld, niemand boven die 99% uitkomen.waren alle goede rijders maar net niet goed genoeg
Vettel, Alonso, Hamilton... die hebben in mijn ogen toch wel dat beetje meer dan de rest. Hoewel Hamilton dit seizoen vrij veel steekjes heeft laten vallen, maar hij heeft het wel in zich.Ik denk dat alle heren die aan de start van een GP staan goede rijders zijn... die rijden in gelijk welk hok rondjes om ons allemaal hier... en waarschijnlijk zitten ze allemaal binnen 99% van wat menselijkerwijs mogelijk is... maar het is juist die ene % extra die van een "goede rijder" een "held" maakt... in mijn ogen dan... en momenteel zie ik, binnen het huidige startveld, niemand boven die 99% uitkomen.waren alle goede rijders maar net niet goed genoeg