Yip, was een hele mooie, niet gek dat ie zo snel weg was.Gisteren in Mecc, deze Alfetta en was al snel verkocht aan een Duitser, rond sluitingstijd ging de alfetta naar uitgang, Neem aan dat ze direct op transport werd gezet en dus niet meer te zien is op de beurs.
Dat denk ik niet.. die staat geschorstOranje knippers? Dan zal het Martinos/Suus geweest zijn.vanmiddag in vorden een rode 75 iemand van hier?
Deze 75 is wel een bekende.. is 1 van de 20 auto's die de eigenaar bezit
Ik begreep dat Martijn vandaag (of gisteren) weer aan de 75 Turbo van een klant heeft gesleuteld, toeval?Dat denk ik niet.. die staat geschorstOranje knippers? Dan zal het Martinos/Suus geweest zijn.
Deze 75 is wel een bekende.. is 1 van de 20 auto's die de eigenaar bezit
woont die beste man ergens in de buurt van vorden en omgeving?
ik kwam hem namelijk vandaag weer tegen.
Me too, maar er stond ter compensatie een heule mooie Alfetta GT bij Ruyl.Ohw, ben gisteren ook geweest maar deze heb ik dus blijkbaar gemist.
Ik vond die ook érg mooi. Iemand van Ruyl ken ik en zodoende ben ik heel lang op die stand blijven hangen. Viel mij toen op dat de GT bovengemiddeld aandacht van het publiek trok. Meer dan de witte Giulietta SS (?) die er naast stond. Vermoed dat ie snel een nieuw baasje gaat vinden, verkoop bij hen loopt lekker zo vernam ik.Me too, maar er stond ter compensatie een heule mooie Alfetta GT bij Ruyl.Ohw, ben gisteren ook geweest maar deze heb ik dus blijkbaar gemist.
Woont geloof ik in jouw dorp
woont die beste man ergens in de buurt van vorden en omgeving?
ik kwam hem namelijk vandaag weer tegen.
Toeval idd..Martijn was in Flevoland aan het sleutelen
Ik begreep dat Martijn vandaag (of gisteren) weer aan de 75 Turbo van een klant heeft gesleuteld, toeval?
Had ik niet eerder gezien deze advertentie, maar ik schatte de prijs daar al rond €13000. Moest schatten, want ze hadden de vraagprijs weggehaald op moment dat ie verkocht was. Vind het best een nette prijs overigens.Ik wist wel dat ik deze eerder te koop zag staan! Voor hoeveel ging die op MECC in de verkoop?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 46&asrc=st
Tekst advertentie:
Bijzonderheden
In smetteloze staat verkerende Alfa Alfetta 1800, Een must voor de verzamelaar, bijna te mooi om mee te rijden, origineel 22.000 KILOMETER absoluut roestvrij.
Loopt en rijdt geweldig, een collectors item.
•Type Alfetta 1.8
•Kenteken 44-YA-14
•Bouwjaar 1975
•Kilometerstand 22000
•APK 24-11-2012
•Kleur Giallo Piper
•Brandstof benzine
•Interieur blauw stof
•Nieuwe banden
•Electrische antenne
•Loodvrij geschikt
VOOR MEER FOTO'S ZIE WEBSITE...
Meer informatie vindt u op onze website www.oldtimerland.nl of telefonisch via 033 453 15 70.
Té laat, me dunkt..Zag deze journaalbeelden vanochtend, een late 156sw;