Goeienavond mede Alfa-liefhebbers,
Ben al sinds eind vorig jaar geregistreerd, maar vanwege een verhuizing pas sinds de laatste tijd weer wat meer in de gelegenheid om on-line te zijn.
Na mijn eerste stappen als 'Newbie' op het forum leek me dit een goed moment om me voor te stellen.
Mijn naam is Jos Cozijnsen en ben getogen in een klein in de buurt van Amersfoortl (genaamd Scherpenzeel). Ben al de nodige jaren geleden aangestoken
door mijn zwager en zus (ook allebeid SCARB- en Forum-lid) die al sinds ik met het kan herinneren een witte Sud bezitten. In de loop van de tijd hebben ze
de collectie behoorijk uitgebreid en dan is het voor een beetje autoliefhebber zo goed als onmogelijk om achter te blijven.
Een jaar of 3 terug heb ik voor (met wat zelfvertrouwen al voor het halen van mijn rijbewijs) mijn langeverwachte 1e Alfa aangeschaft: een 'rode' 33 SW 1.5.
Na het behalen van het roze papiertje ongelofelijk veel plezier gehad van deze 'boxer', maar vanwege mijn lengte (1.95 m) later de overstap gemaakt naar een
75 (Indy) en toen ik halverwege vorig jaar de kans kreeg om deze in te ruilen voor een Twin Spark was de keuze snel gemaakt.
Inmiddels ben ik bezig om de auto hier elemaal aan te passen naar eigen smaak (Koni, CSC, K&N 57i, Ronal, Recaro, Momo e.d.). Het meest zit er nu al op, de (gele)
Koni's worden er op dit moment ondergezet, de Recaro's komen er volgende week en misschien van de zomer nog een Squadra-chip en dan wordt het nog meer
genieten geblazen.
Moet zeggen dat ik gedurende deze tijd ontzettend veel goed tips en nuttige info en mooie auto's ik heb gevonden op dit forum. Dat is voor een 'Newbie'
als ik eigenlijk onmisbaar. Hoop dat het mij zal helpen wat stappen verder te komen in de wereld van dit fantastiche mooie automerk.
EDIT: NU MET FOTO'S !
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Groeten,
Alfa75JC