Alessandro toch ... Ge zie toch dat dit een biturbo Maser is
Was dat trouwens voor een model alfa
Helaas kristal, da's helemaal niet italiaans, maar een heuse VW, maar wel eentje met boxerAlessandro toch ... Ge zie toch dat dit een biturbo Maser is
Was dat trouwens voor een model alfa
Hier van hetzelfde laken een broek . Kriebels alom
Kristal
Helaas kristal, da's helemaal niet italiaans, maar een heuse VW, maar wel eentje met boxer
Vind ik ook! Nu kan ik vanavond dat deurtje dus mooi niet komen halenFantastisch inderdaad !Het eerste voorjaarsgevoel had ik bij de Zeelandrit. Zonnetje, Bertone, rijden...
Maar heeft ook z'n nadelen: ik wilde vandaag naar de schuur, verder klussen aan de Sprint: "ow nee het terras moet schoongemaakt worden met de hogedrukreiniger, er moet vanalles in de tuin gebeuren"... Voorjaar sucks !
Is dat nou "extren geheugen...???Net terug van een stukkie toeren, Winsum, Saaksumhuizen, Den Andel, Baflo, Onderdendam... heerlijk en wat een schitterende provincie is dit toch! Zon is helaas alweer verdwenen, maar ik zag een prachtige gelegenheid om de versgewassen Spider te vereeuwigen samen met een groep pasgeboren lammetjes... voorjaar in optima forma toch? Maarrrr... zit de Flashcard nog in m'n laptop ipv m'n digi...
Ach wat, mijn dag kan al niet meer stuk
Het " UIT "-knopje??[
Wel een "knopje" in de overigens weer geheel verse 156 gevonden wat me nog veel geld kan gaan besparen...
Prrrrrrrrrrrrrrt -Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -bzzzzjinnnnng- bzzzzjinnnnng-bzzzzjinnnnng-bzzzzjinnnnng.
Het klinkt iig vertrouwd...