Idd. een goed idee. Als je op de foto klikt heb je al een redelijk formaat. Het zal toch wel mogelijk zijn om daar een goede afdruk op posterformaat van te laten maken?Daar wil ik best een ingelijste poster van!
Het plaatje op full size is 96 kB.... Ik ga morgen proberen wat dat doet op A3 maar verwacht er niet te veel vanIdd. een goed idee. Als je op de foto klikt heb je al een redelijk formaat. Het zal toch wel mogelijk zijn om daar een goede afdruk op posterformaat van te laten maken?Daar wil ik best een ingelijste poster van!
132 geeft -ie ook aan als je op eigenschappen klikt. Maar toen ik hem naar m'n werk mailde was de bijlage 96... en om het interessant te houden: als ik nu bij verzonden berichten kijk was de bijlage idd 132. Affijn, ik meld wel wat het wordt@Dibro: 96? Ik heb hem hier op 132, mocht dit iets uitmaken. Ik ben wel benieuwd naar het resultaat.
Zoiets zeker! Ware het niet dat ze allen reikhalzend uitkeken naar die bertone die het plaatje nog compleet kwam maken..... De steile bergweg was hem toch teveel geworden? Of was de beste man onderweg blijven steken bij een lokale sloperij. Later op de avond kwam het antwoord;Laat die registerboeren dat dwarsparkeren niet zien
idd een hele mooie sfeerplaat..
Na een lange dag, een flinke toerrit van Alfaclub Droma, eindelijk aangekomen op t afgesproken piazza.. een dag vol heftige bergweggetjes, hairpins en vergezichten op vroeger en nu.. triest maar waar, had de Nuova pech op een bergweg.. maar gelukkig waren de mede clubgenoten/forumgenoten gestopt om te helpen. Helaas lag de koppelingscilinder eruit, maar met vereende krachten werd een nwe cilinder gehaald en eronder gezet.. uren na afsluiting van de rit kwamen ze binnen. Moe maar voldaan, nagenietend van de laatste kilometers op de bergweggetjes.. in het donker dromend van de mille waarin de snelheden in het donker tegen waanzin grenzend lagen... na rokende banden, lucht van koppelingen en olio.. zittend op een terrasje met een vino.. napratend, maar vooral genietend van... hun Alfabroederschap....
zoiets is het verhaal hierbij??