Zo kun je over alles redeneren... je koopt een wrak, lapt het met pijn en moeite op, en nog voordat je klaar bent koop je een nieuw wrak...
Het valt me trouwens op dat veel auto-fanaten heel erg op voetbal tegen zijn/er geen drol om geven. Ik zou haast gaan denken dat er een oorzakelijk verband is
Voor de voetbalhaters: succes de komende 4 weken. Naar de kroeg gaan wordt een helletocht
Al moet ik toegeven dat ook ik als voetballiefhebber sch**tziek word van de massahysterie. De wereld zou kunnen vergaan, maar 80% van de bevolking zou het niet merken. En dan al die oranje prullaria, opzouten! Niemand, ik herhaal niemand, heeft behoefte aan oranje indianentooien of een special edition wasmachine met een oranje-thema (echt, die bestaat!).
Wat mankeert het Nederlandse volk om zich ter gelegenheid van een voetbalwedstrijd in een tenue te hullen dat doet denken aan dat van een dronken wegwerker? En dan zit de kroeg ook nog eens voor 70% vol met mensen die anders nóóit voetbal kijken, die stomme vragen stellen, de hele tijd lopen te hossen als ware het carnaval (ja, je zou het ook haast gaan denken met die dwaze pakken
)... zucht.
en tóch heb ik er zin in