Amai,
Dat is geen zoete broodjes bakken daar in België.
België en te hard rijden
Even gas geven op de ring van Antwerpen en je kan je rijbewijs inleveren. Toch maar even op de teller kijken!
twee jaar geleden in Luik, 67 km (dus 17 te hard), of ik even 150 euro meteen wilde afrekenen bij ome motoragent, opvallend was dat enkel buitenlanders werden aangehouden, ik had me keurig aan de snelheid gehouden....en dat weet ik zeker:evil:Amai,
Dat is geen zoete broodjes bakken daar in België.
België en te hard rijden
Even gas geven op de ring van Antwerpen en je kan je rijbewijs inleveren. Toch maar even op de teller kijken!
Bedankt, stond inderdaad ook op het Belgische forum. Zal passende maatregelen nemen!Roy,
ik heb gezien dat je op het Belgische forum vroeg of radardetectie mocht in Belgie.
NIET doen, gisteren hier nog op het nieuws geweest.
Als ze je betrappen met een detector dan kan men detector+wagen in beslag nemen .
Wat de Antwerpse ring betreft: ze staan er zeeeer regelmatig te flitsen.
Grtz
Philip
De rijkswachten hebben nog een ouderwetse voorkeur voor Ollanders.
2 jaar geleden werd ik op de expresweg ter hoogte van de Pioneer afgesneden door een burger peugeot 406.Mijn snelheid bedroeg op dat moment 100 waar ik 120 mocht.
Er stapten 2 rijkswachters uit, die mij someerden uit te stappen en mijn handen op het dak van de auto te plaatsen.
Mijn portemonee werd uit de auto gehaald ,en de 400,- euro die er in zat kwam overeen met de tot nu onduidelijk gebleven boete.
Dit was dus gewoon een ranzige overval?De rijkswachten hebben nog een ouderwetse voorkeur voor Ollanders.
2 jaar geleden werd ik op de expresweg ter hoogte van de Pioneer afgesneden door een burger peugeot 406.Mijn snelheid bedroeg op dat moment 100 waar ik 120 mocht.
Er stapten 2 rijkswachters uit, die mij someerden uit te stappen en mijn handen op het dak van de auto te plaatsen.
Mijn portemonee werd uit de auto gehaald ,en de 400,- euro die er in zat kwam overeen met de tot nu onduidelijk gebleven boete.
Pff lekker verhaal,De rijkswachten hebben nog een ouderwetse voorkeur voor Ollanders.
Dan mogen ze eens 120 rijden, gaan ze een beetje 100 rijden. Raar volk die NederlandersDe rijkswachten hebben nog een ouderwetse voorkeur voor Ollanders.