ik ben gerben en ik kom uit enkhuizen.ben 26jaar en een groot alfa liefhebber.
ik ben met het virus in aanraking gekomen door een vriend van mij die een alfa 75 reed.
nog voordat ik mijn rijbewijs had stond er al een 33 1.3 uit 91voor de deur... heb voor de veilgheid de velgen
onder de auto vandaan gehaald(ik ken mezelf).na een jaartje leuk gestuurd te hebben,werd het tijd voor iets snellers.
een 33 16v qv... 1 van de mooiste auto's die ik heb gehad!!! zwart met gifgroene spiegels+achterspoiler en trim-line stickerset.
remus+k&n luchtfilter... geweldige auto!! prachtig geluidje en lekker snel... maar ook verrot!! dus zat er na 2 jaar niet anders op...weg ermee.
nog wat onderdelen bewaard.toen kwam er een 155 1.8 ts.ongelukje mee gehad...6.000km mee gereden.daarna kon ik geen leuke alfa
meer vinden en ben ik overgestapt op(jawel... ik ga t echt zeggen!! ) een golf3 gti.en daarna een golf3 vr6,vervolgens een saab 900 coupe turbo.
(geen verdere uitleg nodig denk ik) vorigjaar juli begon het toch weer te kriebelen.... ik wou weer een 33 16v!!
ik ben opzoek gegaan en ik ben dus bijna 1 jaar de trotse bezitter van een rooie 33 boxer 16v.sebring open uitlaat+sportluchtfilter.
daarnaast was ik bij machten mijn grote droom te kunnen kopen! een subaru impreza 555 gt turbo.
groeten gerben!!