Het is weekend.
Morgen weer lekker aan mijn bertone sleutelen.
Even in Deil wat deeltjes halen, weer lekker scheuren in mijn GTV.
Kortom, ik heb er zit in!!
als het een complete set is, ratelset, steeksleutels, schroevendraaiers tangen etc. meteen kopen!!Hm.... Lijkt mij ook leuk.
Net bij Stefano geweest om een chassisbalk van hem af te pakken, mijn nieuwe blok is brandschoon de vaatwasser uitgekomen en de garage lijkt op een buitenwijk in Beirut. Eerst lekker opruimen en dan sleutelen weer!
Trouwens net in .dk op vakantie geweest en heeeel misschien een Snap-On gereedschapswagen met bovenkist en alles gescoord voor een appel en een eitje of terwijl 65 euro. Is dat te veel?
Nehjo - tis zonder gereedschap - of tenminste - dat denk ik. Toch kost zo'n gereedschapswagen met bovenkist nieuw iets van 1300 dollar.als het een complete set is, ratelset, steeksleutels, schroevendraaiers tangen etc. meteen kopen!!Hm.... Lijkt mij ook leuk.
Net bij Stefano geweest om een chassisbalk van hem af te pakken, mijn nieuwe blok is brandschoon de vaatwasser uitgekomen en de garage lijkt op een buitenwijk in Beirut. Eerst lekker opruimen en dan sleutelen weer!
Trouwens net in .dk op vakantie geweest en heeeel misschien een Snap-On gereedschapswagen met bovenkist en alles gescoord voor een appel en een eitje of terwijl 65 euro. Is dat te veel?
weet jij wat de simpelste gereedschapkar kost bij bijv. een groothandel zoals Brezen of Velba (hier in de regio)..
65 euro kun je op zijn minst x10 doen!
Das dan weer geen Snap-Onvolgens mij staan ze deze maand in de lukas klamer folder in de aanbieding, dus veul voor minder....
Patrick
Men neme een stuk pijp van pakweg klepveerschotel-formaat-diameter en zage daar een venster uit. Dat icm een lijmtang werkt heel aardig (veiligheidsbril !)..Kan je de kleppen eruit krijgen zonder de speciale Alfa gereedschap? Weet iemand dat?
Aangezien ik er werk kreeg ik ook nog eens leuke korting , perfecte wagen bevalt mij erg goed. Goed robust en je kan er een hoop in kwijtvolgens mij staan ze deze maand in de lukas klamer folder in de aanbieding, dus veul voor minder....
Patrick