Nu iedereen hier foto's van rode 75 v6en plaatst kan ik niet achter blijven natuurlijk.
Zeg ut maar.....@Gtvco....wanneer gaan we mattenkloppen
Is momenteel alleen aan de achterzijde verlaagd,vorig jaar de voorzijde ook nog een tandje een week lang verlaagd gehad maar dat bleek te veel van het goede te zijn.Een ware vonkenregen bleek meer dan eens het gevolg te zijn in wat slecht (bol) liggende klinkerstraten...... Ik wil nu nog een nieuwe set eibach achterveren monteren met een verlaging van 30mm zodat ie vanachter iets omhoog komt.Mijn complimenten voor de rode zeg ! Ziet er knap uit ! Wat heb je met de ophanging gedaan om hem zo mooi op maat te krijgen ?
Kortom je krijgt een eendje (1-tje) op je kentekenplaat.... Heb ik ook, met dank aan de "echte dealer" alhierOh ja ik had natuurlijk ook weer wat bij de APK,de 75 kon niet afgemeld worden omdat er twee eerste toelatings datums op zowel m'n kopie deel drie alsook op het deel 1 staan.Eèn datum is doorgehaald als zijnde fout door de RDW.Nu willen ze hebben dat ik nieuwe papieren en kentekenplaten aanvraag anders willen ze 'm niet afmelden,daar eigenhandige toevoegingen of veranderingen op de papieren niet toegestaan zijn......IS NOTABENE AL 13 JAAR ZO!!!!!!!!!!!!