Al een hele tijd heb ik hier een foldertje liggen van het AutomusA in Bergeijk.
Is dit de moeite als uitstap, of is het eerder een veredelde autohandel zoals The Gallery?
Niet echt de moeite idd. Was gewoon een handelaar, die entree vroeg voor zijn showroom!Al een hele tijd heb ik hier een foldertje liggen van het AutomusA in Bergeijk.
Is dit de moeite als uitstap, of is het eerder een veredelde autohandel zoals The Gallery?
Oud papier doos!Ok, bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Het foldertje mag dus in de vuilnisbak
Tuurlijk, ik kan het natuurlijk ook nog 20 jaar bij houden en dan op Ebay zettenOud papier doos!Ok, bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Het foldertje mag dus in de vuilnisbak
Het zal wel niet zo bedoeld zijn maar,, Veredelde autohandel" is een titel die ik The Gallery geen eer vind aandoen.Al een hele tijd heb ik hier een foldertje liggen van het AutomusA in Bergeijk.
Ik zeg: ieder zijn mening
Inderdaad, niet ZO bedoeld .Het zal wel niet zo bedoeld zijn maar,, Veredelde autohandel" is een titel die ik The Gallery geen eer vind aandoen.Al een hele tijd heb ik hier een foldertje liggen van het AutomusA in Bergeijk.
Nico Aaldering is een man met een Alfahart en heeft altijd wel mooie Alfa's staan. Uiteraard voor de verkoop.
Maar het is een mooie zaak met een keur aan bijzondere auto's en zeker een keer een bezoekje waard.