Was jij ook diegene waarmee ik contact had rond de jaar wisseling?
Hij rijd echt nog steeds geweldig!!! Is echt een perfecte auto! Ga er denk ik volgende maand een nieuwe chip in zetten. Hij doet het echt geweldig nog steeds alleen moest er een nieuw startmotortje in en heeft iemand in limburg hem wat korter gereden ooit(was de volgende eigenaar) wil nog steeds graag weten wie dit was!!! Dan kan ik namelijk alles weten over mijn geliefde alfatje!! Ben er tot nu toe achter dat hij is verlaagd, een nieuwe uitlaat heeft gekregen, nieuwe versnellingspook, nieuwe velgen. En ik heb me laten vertellen dat hij een wat rechtere pijp heeft naar de uitlaat maar daar heb ik zelf geen verstand van.
Hij loopt in iedergeval echt helemaal geweldig!!! Ik trap hem niet af(naar eigen zeggen) en hoop een goed baasje voor hem te zijn.
Ik ben trouwens bezig met een groot reparatie project waardoor ik hem weer hele maal mooi wil maken, alle deukjes weg alle krasjes weg. Maar aan de achter kant moet dan echt heel veel gebeuren maar dat staat echt boven aan mijn lijstje alleen kan ik nergens vinden wat dat zou gaan kosten. Weet iemand dat ongeveer? Ik denk dat ik dan een nieuwe rechtsachter kant moet hebben maar weet niet of dat gaat lukken. De vorige eigenaar uit limburg is er denk ik niet zo heel lief voor geweest omdat er een aantal kleine deukjes in zitten. Ook wil ik er een nieuw interieur in zetten of hem laten maken omdat er twee scheurtjes in zitten, bij de overgang van leer naar stof.
Maar hij is echt geweldig!!! ga je 20 april ook naar de Branatorit dan kan je hem zien!!!
Heb trouwens pas besloten dat ik er alleen nog maar BP ultimate in ga doen ik heb gehoort dat dat beter is voor de motor. Weet niet of het waar is maar toch........
Hij start altijd perfect en is echt geweldig, ben echt blij dat ik toen die meevaller had en gewoon mijn auto kan houden!!!!!