Nuff Said!
Exit.
Bron: Onbekende fotograaf / The Bananarepublic Collection
Wie weet wat voor "auto" dit is / was... mag het zeggen! Ik heb iig geen idee...
Ik vind het een heerlijk fotootje om je fantasie de vrije loop te laten gaan en te mijmeren over wat hier aan vooraf is gegaan... een stel kwajongens die auto van pa gepakt hadden om te bewijzen dat ze toch ECHT wel konden rijden en komt het "nuff said" van pa als duidelijke boodschap aan zoonlief? Of vond er een soort dragrace avant-la-lettre plaats en deed de winnaar middels het opschrift kond van zijn superioriteit? Was het de grootvader van Uncle Jesse Duke die met een lading moonshine op de achterbank betrapt werd door een verre voorvader van Sheriff Rosco P. Coltrane? We zullen het nooit meer te weten komen....
Ik zal in de loop der tijd dit zelf ook wel aanvullen met foto's uit de Bananenrepubliek maar ben uiteraard ook benieuwd wat er bij andere forumgebruikers rondzwerft aan materiaal!
Dat was het enige waar ik ook een beetje aan twijfelde maar dat is dus ook duidelijk. Wat ook opvallend is, is dat deze geen deuren heeft, is denk ik eigenlijk nog best een bijzondere dus, ook al omdat ie niet zwart is. Verder ben ik er wel redelijk van overtuigd dat t een t-fordje is. Waarschijnlijk dan door Roscoe gesnapt bij een illegaal transportje whisky vanuit Canada.Ik weet het niet zeker maar waren Model T's niet allemaal LHD?
Edit: nee dus... Canadian Model T's werden iig ook als RHD gebouwd...
Da's idd eigenlijk wel opmerkelijk.... bij mij dus hetzelfde...leuk om te ontdekken dat je er in een oogopslag(ik wel tenminste) een GTV uithaalt