zo dec 28, 2008 13:43
twee bekrachtigers, EEN hoofdremcilinder, dit om het systeem gescheiden te maken.
Net als bij LHD staande pedalen zit de hoofdremcilinder onder de vloer, vandaar in dit geval de staande pedalen. Geen ruimte bij het schutbord voor een hangende pedalenbak. De bekrachtigers zijn middels een slang / leiding verbonden met de HRC onder de wagen. Waar je de bekrachtiger monteert boeit dus eigenlijk niet. Bij een Lambo Islero , die exact hetzelfde systeem heeft zelfs op de LHD, zitten de bekrachtigers in de kofferbak. Ontluchten is wat lastiger. That's all...
Elk Supertje of brievenbusje met staande pedalen heeft in principe hetzelfde systeem.
Mijn brievenbusje ook, en ik heb het gescheiden gemaakt met EEN bekrachtiger. Achter is onbekrachtigd. Ik heb dan weer wel een correcte HRC met 4 aansluitingen. 2 in, 2 uit. Van een USA GTV 1750 eerste serie.... Vind maar...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end