Nu kunnen we ook eens lezen wat andere mensen van ons lieftallige monster vinden
http://www.audiforum.nl/forum/algemene- ... eo-sz.html
Vind je? Ik vind het eigenlijk een keurige discussie, zeker geen ongefundeerd afkraken omdat het geen VAG is. Dat niet iedereen de SZ mooi vindt moge bekend zijn. Het mooiste van de discussie (in het licht van recente discussies hier) vind ik overigens dat er zelfregulering plaatsvindt, iemand die een wat goedkope kwalificatie van de ontwerpmethode weergeeft wordt door medeforummers terecht gewezen zonder dat het verder escaleert. Prima discussie dus wat mij betreft!Wat een stelletje pinda's zit daar op dat forum zeg....
Helemaal mee eens. Ik kan me er ook best wat bij voorstellen dat niet iedereen een SZ mooi vindt. Ik vind het nu absoluut een geweldige auto, maar ik heb er destijds ook echt aan moeten wennen.Vind je? Ik vind het eigenlijk een keurige discussie, zeker geen ongefundeerd afkraken omdat het geen VAG is. Dat niet iedereen de SZ mooi vindt moge bekend zijn. Het mooiste van de discussie (in het licht van recente discussies hier) vind ik overigens dat er zelfregulering plaatsvindt, iemand die een wat goedkope kwalificatie van de ontwerpmethode weergeeft wordt door medeforummers terecht gewezen zonder dat het verder escaleert. Prima discussie dus wat mij betreft!Wat een stelletje pinda's zit daar op dat forum zeg....
---
Eric