De bezwaarprocedure van de RDW word je niet wijs van. Na enige conversatie wordt je uitgenodigd voor een hoorzitting. Op de hoorzitting overstelp je de RDW met een homologatie papier, kentekenpapieren van 126's die wel zijn goedgekeurd en heel veel informatie. Twee weken later krijg je een brief dat één van mijn brieven tijdens de conversatie bij nader inzien 3 dagen te laat was binnengekomen. Dit is een procedurele fout van mijn kant en de zaak zou dan ook niet inhoudelijk behandeld worden. Dit terwijl de datering van de brief die ik van de RDW had gekregen 4 weken eerder was dan de bezorgdatum. Het was voor mij dus niet eens mogelijk om binnen de termijn te reageren.
Aangezien ik ook iedere dag hier de berichten lees en een klein beetje actief ben op dit forum heb ik besloten mijn probleem ook hier te deponeren. Ik weet dat er erg veel mensen zijn hier die ervaringen hebben met de RDW. Dus wie heeft de gouden tip om mijn autootje en de autootjes van andere gedupeerden op kenteken te krijgen.
Een 'bondgenoot' heeft het onderstaande filmpje gemaakt. Het zou leuk zijn als we er een positieve tip of reactie onder krijgen. Focus op het onderwerp en niet de film techniek zelf :p.
http://www.youtube.com/watch?v=03i7RAZINKQ