"In tegenstelling tot eerdere berichten en plannen is besloten het officiële programma te houden op zaterdag 26 en zondag 27 juli 2010."
Of heb ik iets gemist?????
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tis net Noel geweest toch?Je bevindt je nog steeds in het Billy Joël-tijdperk, Andretti?
Toen bestond Alfa Romeo ook nog. Iedereen die denkt dat ze dit jaar 100 worden, inplaats van dat ze een badge van Fiat zijn, bevindt zich daar strict gesproken nog in.Je bevindt je nog steeds in het Billy Joël-tijdperk, Andretti?
Het is inderdaad een foutje. Extra vervelend omdat er juist wijzigingen in de data waren (van de door Fiat toegezegde 23-26 juni naar de door RIAR/MAC te realiseren 26-27 juni). Toen de fout werd ontdekt lag de kopij al bij de drukker. Op de website staan wel de juiste data.Ik hoop ook dat dit een foutje is
Als een tang op een varken.... De aangeleverde "kopij is geen kopij, maar origineel... tsssssssssssssssik vind drukfoutjes eigenlijk een verkeerde term, tenzij de aangeleverde kopij natuurlijk nog door de drukker gecontroleerd is.. Want in essentie zitten de fouten natuurlijk in het aangeleverde tekstbestand, met de kwaliteit van het drukwerk is niets mis, tenminste niet bij mijn exemplaar
Verdorie...dan hebben we toch mooi vorig jaar het 110 jarig bestaan gemist !!!Toen bestond Alfa Romeo ook nog. Iedereen die denkt dat ze dit jaar 100 worden, inplaats van dat ze een badge van Fiat zijn, bevindt zich daar strict gesproken nog in.Je bevindt je nog steeds in het Billy Joël-tijdperk, Andretti?