Ja, dat moet het zijn. Volgens de RDW is het ook een 1.4. Onderschrift zegt ook 1.4. Zaak opgelost. Samen een detective bureau beginnen?Misschien de "gehad" wagen ?
Goed idee, Kakel en De Mol, leuk duo
Ja, dat moet het zijn. Volgens de RDW is het ook een 1.4. Onderschrift zegt ook 1.4. Zaak opgelost. Samen een detective bureau beginnen?
Hehe, met die namen kunnen we dan eigenlijk beter dierendetectives wordenGoed idee, Kakel en De Mol, leuk duo
Ja, dat moet het zijn. Volgens de RDW is het ook een 1.4. Onderschrift zegt ook 1.4. Zaak opgelost. Samen een detective bureau beginnen?
*knijpt met ogen* Ohja, ik zie inderdaad Bas staan. Had ik niet gezien nog. Heimwee naar weer een 33? been there done that..onder nummerplaat is te lezen dat ie van mij geweest is..
Dat kan je wel stellen.. Of zeggen..*knijpt met ogen* Ohja, ik zie inderdaad Bas staan. Had ik niet gezien nog. Heimwee naar weer een 33? been there done that..onder nummerplaat is te lezen dat ie van mij geweest is..
Tis een mooie 33. Dat absoluut. Maar als ik je 1 tip mag geven, mocht je weer een 33 aanschaffen ga dan voor minimaal een 1.7. Rijdt echt zoveel lekkerder!Dat kan je wel stellen.. Of zeggen..*knijpt met ogen* Ohja, ik zie inderdaad Bas staan. Had ik niet gezien nog. Heimwee naar weer een 33? been there done that..onder nummerplaat is te lezen dat ie van mij geweest is..
Deze 33 staat te koop (mijn oude) maar heb er de centjes niet voor en zo ook niet de ruimte om te stallen.
Wil graag weer opnieuw opbouwen..
Als je voor mij een leuke betaalbare vindt..Tis een mooie 33. Dat absoluut. Maar als ik je 1 tip mag geven, mocht je weer een 33 aanschaffen ga dan voor minimaal een 1.7. Rijdt echt zoveel lekkerder!Dat kan je wel stellen.. Of zeggen..*knijpt met ogen* Ohja, ik zie inderdaad Bas staan. Had ik niet gezien nog. Heimwee naar weer een 33? been there done that
Deze 33 staat te koop (mijn oude) maar heb er de centjes niet voor en zo ook niet de ruimte om te stallen.
Deze? of deze?Als je voor mij een leuke betaalbare vindt..Tis een mooie 33. Dat absoluut. Maar als ik je 1 tip mag geven, mocht je weer een 33 aanschaffen ga dan voor minimaal een 1.7. Rijdt echt zoveel lekkerder!Dat kan je wel stellen.. Of zeggen..
ook nog 's [color=darkblue][size=150]http://www.yo ... e][/color]
is voornamer.. mooie ronals nog..
Het genot is inderdaad super . Maar heb gemerkt dat een 33 voor dagelijks gebruik misschien net niet meer kan. Daarom gewoon door sparen en een 33 als 2e auto nemen. Is ook lekkerder voor je benzine kosten
Nou dat merk ik zeker.. Ik ben meer bij het tankstation dan aan het rijden heb ik het idee..Het genot is inderdaad super . Maar heb gemerkt dat een 33 voor dagelijks gebruik misschien net niet meer kan. Daarom gewoon door sparen en een 33 als 2e auto nemen. Is ook lekkerder voor je benzine kostenis voornamer.. mooie ronals nog..
feit is dat ik regelmatig de auto nodig heb en daarom nu een 145 rijd maar ik mis het genot van een 33