Goedenavond allemaal,
Mijn naam is Bart, ben 21 jaar en wonend in Etten-leur, Noord-Brabant. En ben elektromonteur van beroep.
Ik ben sinds vandaag (maar pas volgende week ophalen) de trotse bezitter van een 75 uit 1990.
Ook al heb ik hem nog niet thuis staan, ik ben er al wel ontzettend blij mee, want vond hem met proefritje al ontzettend fijn rijden
Het is mijn allereerste eigen auto, maar heb al wel redeljik wat rij-ervaring (lees: 70.000km in 2 jaar)
paar feitjes
-het is een 1.8 4 cilinder, met carburateurs
-de lak is nog niet verkleurd ( ook al lijkt hij op de foto wel heel erg roze ), hij is dus nog gewoon mooi rood
-de bodem is nog ontzettend hard
-elektrische ramen
-centrale deurvergrendeling
-zo goed als nieuwe banden
-voorzien van trekhaak
Verder zitten er 2 kleine roestplekjes op ( bij de achterste wielkast, en rechtsvoor boven het knipperlicht ).
Zoals op de foto te zien is, is de rechtse buitenspiegel kapot, maar krijg er een goede bij, dus die kan ik er meteen opzetten.
Ook was de uitlaat precies voor de middendemper afgebroken, maar dat wordt gemaakt voor ik hem ga ophalen door de middendemper te vervangen door een stuk pijp.
Op onderstaande foto's is hij nog niet gepoetst, dat komt wel als ik hem volgende week opgehaald heb
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, tips en reacties zijn altijd welkom.
Groeten,
Bart